Gå til innhold

Sony satser hardt på 3D-spill (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3d... nok et fokus som vil gjøre dagens spill til søppel.

Hvorfor syns du det?

 

Er vel ingen enormt store utfordringer ved å legge til 3D for utviklerne. Og man vil vel kunne velge å spille uten 3D hvis man ønsker det. Så jeg ser ikke helt hvordand et kan gjøre spillene så enormt mye dårligere. Artig med 3D. Kanskje ikke noe man gidder å sitte å spille med i 10 timer i strekk, men kan jo være fint med litt dybde til tider.

Lenke til kommentar

Det har vel med å gjøre at fra man starter på et spill har man gjerne begrenset tid og ressurser før det skal eller bør være ferdig (med mindre man heter Blizzard).

Da vil det ifølge mange, meg inkludert, være bedre å bruke tida og ressursene på en bedre historie, bedre gameplay, bedre optimalisert koding og så videre

Lenke til kommentar

Jeg synes at 3D er fantastisk for nå kan du endelig kan nyte enda en dimensjon. Det er ikkje berre på PS3 det blir satsa meir på 3D, det er jo PC, blu-ray og TV. Og 3D er en naturlig teknologisk fremskritt som du ikkje kan hindre. Jeg gleder meg ihvertfall til det kjem 3D TV uten briller, då skal jeg kjøpe 3D TV. Men det tar vel noen år før det blir i en akseptabel pris. Akkurat nå kan du kjøpe en 3D TV med briller fra 7000-30 000 kr, så det er mye å velge mellom ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...