Gå til innhold

Agent 47 er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kane & Lynch 2 var helt 'Ok', beste med hele spillet var vel coop delen.

 

Gleder meg syykt til HM5, hadde håpet på å få se en oppfølger til serien før nå, men håper virkelig Io tar seg tid til å utvikle spillet ordentlig og ikke streife for langt unna orginalen.

Lenke til kommentar

Jeg er klar for å få blod på henda! :D

 

"You're my friend... so I'll let you have it. But as your friend... I beg you not to use it. He'll get the job done... he always does. But you can't call him off. There's no duel... no time-out. Blood can't be unspilled. Once you call that number... blood is on your hands."

Lenke til kommentar

Får bare håpe de ikke følger dagens trend å strippe franchise titler fra det som gjorde de spesielle til å bli en klone av det som blir sett på som populært i dag som: Splinter cell conviction, Fable 3, Dragon age 2 :derp: og sikkert en haug flere som jeg ikke kommer på for øyeblikket. Jeg er storfan av Hitman og har kastet vekk utrolig mange timer bak den serien så jeg håper de ikke rett og slett ødelegger serien.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

Gledelig! Skal bli spennende å se hva slags nye kunster 47 har lært siden sist. Hitman serien har bare blitt bedre og bedre. I Contracts kunne man kvele folk med pute og i Blood Money kunne folk dyttes ut av vinduer og over rekkverk. Veeeeeeeldig fristende når de står der med ryggen til. Curtains Down oppdraget fra Blood Money er et av de beste i hele serien. .

Lenke til kommentar

Genialt!!!

Dessverre for min del lastet jeg ned blood money og spilte det før jeg startet på de tidligere spilla. Føler ikke kontrollene på dem er like bra som blood money og får liksom ikke samme følelse som i BM.

Håper den blir som/bedre enn BM.

gleder meg utrolig og håper at en av banene blir lagt til et av Skandinavias land, kanskje til og med Oslo ;P

Lenke til kommentar

Oslo hadde definitivt vært kult. Ikke umulig med skandinavia i og med at ioi er danske... Tutorial oppdraget i Blood Money er jo på en fornøyelsespark om jeg ikke husker helt feil?

 

Mange bra settinger som fremdeles er upløyd mark for 47. Kunne tenke meg å se et oppdrag på en flyplass, med dagens sikkerhetssystemer kunne det blitt litt av en utfordring for vår kjære venn. Eller hva med oppdrag på et tog? Trange kupeer, nødbremser og høy fart.

Lenke til kommentar

Oslo hadde definitivt vært kult. Ikke umulig med skandinavia i og med at ioi er danske... Tutorial oppdraget i Blood Money er jo på en fornøyelsespark om jeg ikke husker helt feil?

 

Mange bra settinger som fremdeles er upløyd mark for 47. Kunne tenke meg å se et oppdrag på en flyplass, med dagens sikkerhetssystemer kunne det blitt litt av en utfordring for vår kjære venn. Eller hva med oppdrag på et tog? Trange kupeer, nødbremser og høy fart.

 

 

totalt enig med deg der.

litt som på det "siste" oppdraget hvor du er i the white house. litt lite utfordrende egentlig.

 

mer bruk av sniper hadde heller ikke gjort no, men tenk om de hadde laga et sandbox game!!!!

løpe fritt rundt i en by og få oppdrag på mobil ellr no, og så kan du ta en bil og kjøre til en flyplass for deretter å fly til det landet du må drepe noen. hatt en hjemby. sykt å tøft d hadde vært (kunne seff ødelagt hele serien også)

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig. Et sandboks spill hvor man gjør researchen på målet selv og blitt enda friere måte å drpee på med tanke på den åpne verdenen hadde virkelig gjort det til et fantastisk spill

 

 

Må vil meg sterkt uenig i at sandboks er en god idè for Hitman 5. Jeg vil ha brett-for-brett og filmsekvenser i mellom.

 

 

:p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...