Gå til innhold

– Det er bedre at vi spiser oss selv (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, skal ikke benekte at WoW var et bra spill, men som Saapa sa, (det rimte) trenger spillerne noe "fresh meat". Titan kommer sikkert til å bli som WoW, bare gratis og med mikrotransaksjoner. Har faktisk tro på at Titan kan bli bra, kommer an på hvor mye Blizzard er villig å satse i det. Blizzard har et stort kapital, og kan lett lage ett kjempe bra gratis spill der du ikke trenger å suge penger ut av foreldrenes kredittkort. Denne feilen har MANGE spill begått, og at du kan kjøpe til deg ting som ikke finnes i spillet. Bawlsheettttt..

Lenke til kommentar

Vel, skal ikke benekte at WoW var et bra spill, men som Saapa sa, (det rimte) trenger spillerne noe "fresh meat". Titan kommer sikkert til å bli som WoW, bare gratis og med mikrotransaksjoner. Har faktisk tro på at Titan kan bli bra, kommer an på hvor mye Blizzard er villig å satse i det. Blizzard har et stort kapital, og kan lett lage ett kjempe bra gratis spill der du ikke trenger å suge penger ut av foreldrenes kredittkort. Denne feilen har MANGE spill begått, og at du kan kjøpe til deg ting som ikke finnes i spillet. Bawlsheettttt..

 

Gjesp. Leggetid snart?

 

Hvorfor skal Blizzard gå over til mikro-transaksjoner, når de har så stor suksess med p2p? Bare b-selskaper som lager søppelspill prøver å lokke med "gratis gameplay".

Lenke til kommentar

Vel, skal ikke benekte at WoW var et bra spill, men som Saapa sa, (det rimte) trenger spillerne noe "fresh meat". Titan kommer sikkert til å bli som WoW, bare gratis og med mikrotransaksjoner. Har faktisk tro på at Titan kan bli bra, kommer an på hvor mye Blizzard er villig å satse i det. Blizzard har et stort kapital, og kan lett lage ett kjempe bra gratis spill der du ikke trenger å suge penger ut av foreldrenes kredittkort. Denne feilen har MANGE spill begått, og at du kan kjøpe til deg ting som ikke finnes i spillet. Bawlsheettttt..

Øh...jaok.

 

Uanz så skjønner jeg ikke hvorfor dere er så redde for at WoW folk skal over til D3. Det finnes avskum i alle spill uten unntak. Selv om ikke en eneste WoW spiller (som ikke spilte D2 før WoW) skulle hoppe over til D3 så blir spillet sikkert fullt av tullinger og mindre teite folk :)

Lenke til kommentar

Er dette jeg frykter....masse WoW spillere i Diablo III...grøss....

 

Om de er i Diablo III er de vel strengt tatt Diablo III spillere? Eller er jeg en Warcraft 1 spiller som spiller Shogun 2? Og en Icewind dale spiller som spiller Dragon Age?

 

D2 hadde nok av drittsekker, kan ikke se for meg at D3 blir noe annerledes. Må innrømme jeg syns det er små morsomt når blizzard nesten ender opp med å konkurrere mot seg selv slik som nå. Men, vil vel heller miste kunder til et annet spill eid av selskapet enn konkurrenter.

Lenke til kommentar

"En desto mer nærliggende problemstilling er vel om Diablo III kommer til å ta et jafs av brukerbasen vår, fordi det er en lignende opplevelse."

 

Får Diablo3 12-års grense og et barnslig snitt over seg som tross alt WoW har ? Selv om WoW spilles av folk som er 30-40 år, så er det mest av alt tilrettelagt for barn og unge.

Lurer på om de klarer å bevare "helvete-settingen" og den dystre og mørke stemningen selv om de har kopiert mye fra WoW (grafikkstil , monstere, sov)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om Titan kommer til å kannibalisere World of Warcraft-spillere. En desto mer nærliggende problemstilling er vel om Diablo III kommer til å ta et jafs av brukerbasen vår, fordi det er en lignende opplevelse.

Nei, da var Diablo 3 strøket fra ønskelista.

 

Ja, ditto, jeg er litt for kul til å spille et spill med likhetstrekk med WoW..

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om Titan kommer til å kannibalisere World of Warcraft-spillere. En desto mer nærliggende problemstilling er vel om Diablo III kommer til å ta et jafs av brukerbasen vår, fordi det er en lignende opplevelse.

Nei, da var Diablo 3 strøket fra ønskelista.

 

World of WarCraft bygget jo i stor grad videre på suksessen til Diablo II. Stort fokus på gjenstandssamling og handling av disse, omfattende talenttrær, intense kamper mellom forholdsvis få spillere og gameplay som bygger på overfladiske belønninger og den sosiale verdien av dem er jo ting de foredlet med MMO-et sitt. Tror ikke dette er noen bekymring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...