Gå til innhold

Her er våre drømmenaboer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mats Lindh har et veldig godt poeng i det han sier, men helvete heller - noen sjanser må man ta. Jeg går for Gordon Freeman. Han er aldri hjemme uansett, og om han er det sier han ingen ting. Og med han til stede kan det hende Alyx Vance også dukker opp (som det ikke er noen hemmelighet at er min lille digitale fantasi), og da skal det ikke gå lang tid før jeg må klippe plenen eller måke snø.

 

Nå kunne jeg selvfølgelig valgt Alyx Vance, men da ville jeg blitt bura inne for spionering - og bak fengselets låste dører er det ingen Vance å skue.

Lenke til kommentar

Den hånda som er spilleren i Black & White.... Veldig greit om du trenger å flytte en stor stein eller daske litt vett inn i skallen på ditt store kjælemonster (Nei, ikke kona).

 

Hvilket kjøretøy ville dere helst hatt i garasjen? Alt som kan frakte deg fra A til B er lov.

 

Personlig ville jeg nok gått for en Delorian med en Flux-kondensator.

 

/edit: Takk til MiSP, englisk-biten av hjernen min var åpenbart feilkoblet i gjerningsøyeblikket :) (Beholder X'en fordi X makes it look cool.)

Endret av Phydeos
Lenke til kommentar

Haha. Lo godt når jeg leste Marius Kjørmo sin bit. Jeg koste meg storveis med Witcher 1, og jeg skulle gjerne vært på grillfest med Geralt (gleder meg forøvrig som en unge til Witcher 2, men hvem gjør ikke det).

Det sagt er jeg enig i at Gordon Freeman også hadde vært et godt valg. Grillfest hos Gordon, med obligatorisk fylla-herjing med gravity gun utpå kveldingen, er alltid en slager.

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg nok gått for en Delorian med en Flux-kapasitator.

Fluks-kondensator ;)

 

Jeg vil ha en nabo jeg kan henge med for å ha det gøy. Og hvem er da bedre enn Sam & Max?

 

To spørsmål med litt sammenheng:

1. Hvilken spillfigur/-erkefiende hater dere mest?

2. Hvilket våpen / generell metode, fra et hvilket som helst spillunivers, ville dere helst brukt for å utslette denne figuren?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Først tenkte jeg at det hadde vært greit med medic fra Battlefield 2(142), ettersom han kan redde deg fra enhver skade såfremt han når deg iløpet av en rundt 15 sekunder.

 

Men så kom jeg fram til hvem jeg egentlig ville hatt som nabo - en karakter fra The Sims 2. Ikke bare kan du komme innom når på døgnet det måtte passe deg, ta fritt for deg av det du måtte finne, samt muligheten til å bli sammen med vedkommende bare dere prater lenge nok med hverandre, men i tillegg er det også stor sannsynlighet for at det befinner seg en ungdomskildedispenser et eller annet sted i huset du kan bruke som det passer deg. Hva mer kan man ønske seg? :p

 

For øvrig må jeg også gi min støtte til spørsmålet til Phydeos. Jeg vil virkelig vite hva slags fartøyer dere liker best.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

som den grisen jeg er, kan jeg ikke si noen andre enn Isabela fra Dragon Age spillene

 

spørsmål til neste uke: du skal erobre verden og har nok "henchmen", men trenger noen til å lede dem. hvem er din høyre hånd?

Endret av Savvi McWin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...