Gå til innhold

To nye Divinity-spill på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva Larian fikk til med Divinity 2 og The Dragon Knight Saga med et så lite budsjett er nesten litt utrolig. Jeg elsket begge to. Hadde vært veldig spennende å se hva de fikk til om de hadde fått et større budsjett, men desverre ville ikke utgiver det. Gleder meg uansett til de nye spillene deres, og da spesielt det som er i Divinity 2-stil.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Digget hvilt det første spillet. Spill nummer to var et slikt helvete å få til å installere, at etter det kjøpte jeg ikke flere spill fra dem. At de neste 3D spillene deres brukte securerom med x antall installeringer gjør at jeg enda skyr dem.

 

Men hadde vært kuult om de hadde releaset et lignende det første med kun STEAM som DRM. Det hadde blitt handla sporenstreks.

 

GFWL og SECUREROM(online varianten) installering er NO NO,

Lenke til kommentar

Divnity 2 var veldig kult helt til det siste questet. Jeg ble rett og slett sint på at helt ut av det blå (Ihvertfall når jeg spilte gjennom) var fiendene 4-5 levels høyere enn meg og i ekstremt store klynger. Måtte ty til å gå og drepe alt jeg fant kun for at jeg skulle få høyt nok level til å overleve i mer enn 5 sekunder. Jeg kunne ha skrudd ned vanskelighet, men da ble det hele så trivielt siden det er så stor forskjell på vanskelighetsgradene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...