Gå til innhold

Sniktitt: Deus Ex: Human Revolution (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Listen over spill jeg ønsker å få prøvd begynner vitterlig å vokse :p

 

The Witcher 2

Total War: Shogun 2

Battlefield 3

Deus Ex: Human revolution

TES: Skyrim

 

For å nevne de jeg gleder meg mest til.

 

Ser ut som dette blir et godt spillår, og håper bare at resten av Deus Ex holder like høy standard som startsekvensen dere har fått prøvd!

Lenke til kommentar

Bra med spoilers, faktisk til den grad det kunne vært greit med en advarsel.

 

Her er det snakk om informasjon som på det ytterste foregår en drøy time inn i spillet, og jeg veide informasjonsverdien tyngre enn faren for at det ødelegger spilloplevelse. Om det faktisk er noen som blir brydd av det så kan jeg selvsagt redigere inn en advarsel. Beklager.

 

Jeg spilte for øvrig på Xbox 360, og har ingen anelse om hvorvidt det er snakk om en konsollport. Grensesnittet så velegnet ut til PC.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
Bra med spoilers, faktisk til den grad det kunne vært greit med en advarsel.

 

Bortsett fra generell bakgrunnsinformasjon og starten av spillet, ser jeg få spoilers som kan ødelegge spillopplevelsen noe nevneverdig. Hvilke sikter du til? Vanskelig å skrive en sniktitt, uten å beskrive settingen også.

 

On topic: Herlig sniktitt, den svarte på mange av mine spørsmål. Heldigvis virker det som om dette kommer til å bli et solid spill, som lever opp til forventningene det har satt etter Deus Ex (som fortsatt er et glimrende spill å falle tilbake til)

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Bra med spoilers, faktisk til den grad det kunne vært greit med en advarsel.

 

Her er det snakk om informasjon som på det ytterste foregår en drøy time inn i spillet, og jeg veide informasjonsverdien tyngre enn faren for at det ødelegger spilloplevelse. Om det faktisk er noen som blir brydd av det så kan jeg selvsagt redigere inn en advarsel. Beklager.

 

Jeg spilte for øvrig på Xbox 360, og har ingen anelse om hvorvidt det er snakk om en konsollport. Grensesnittet så velegnet ut til PC.

 

Etter å ha lest igjennom en gang til, så ser jeg at det ikke var så farlig som jeg først trodde.

Har kanskje litt med at jeg aldri fikk noen god oppfølger til deus ex, og ønsker dette skal slå til på alle de riktige punktene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...