Gå til innhold

Demo: Cities in Motion (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok dette kommer til å legge seg mer på nivå med Traffic Giant. Enig i at det er litt vel store sko å fylle dersom de forsøker seg med en TTD-etterfølger. Men enkelt tidsfordriv er ikke alltid så dumt det heller til tider.

 

Se forøvrig en liten video fra Map Editoren (vet ikke om det er denne vi som spiller får tilgang til...)

(

)

(

)

(

) Endret av Oslo72
Lenke til kommentar

Er et bra spill, men det er ikke helt som Transport Tycoon. Kan bare frakte passasjerer. Er omtrent identisk med Traffic Giant. Et stort pluss er at spillet er veldig mod-vennelig. Folk har alleredet laget modder som f.eks endrer kapasiteten til kjøretøy. Vil nok dukke opp mange ekstra byer som folk lager i by-editoren og. Har forhåndsbestilt på steam så nå er det bare å vente til i morgen :)

Lenke til kommentar

Minner ikke mye om transport tycoon synes jeg, annet enn at du frakter passasjerer. Det morsomme i TT var jo å lage kompliserte nettverk av jernbaner og se alle byene vokse seg fete. I demoen jeg prøvde tidligere var det kun èn stor by du var i. Det jeg likte var at passasjerene hadde reisemål. I TT går alle av igjen på neste stasjon, mens her må du sette opp forskjellige ruter. Gjør det litt mer spennende på den måten i hvert fall.

Lenke til kommentar

Håper noen kan komme med konstruktiv kritikk av spillet når det kommer.

Ikke vær for blind med tanke på TTD-looken - jeg tror nok ikke dette har noe særlig med TTD å gjøre, så selv om det ikke likner på det så kan spillet være bra.

 

Jeg har lenge ventet på et spill som kan ta opp tråden etter Traffic Giant - men som nevnt er jeg skeptisk til at dette blir FOR bra grafikk til at det blir spillbart. Fint med en tilbakemelding på hvordan map editoren fungerer også. Hadde jo vært digg å laget Lillestrøm slik den var ment å bli :)

Lenke til kommentar

Da har jeg kjørt gjennom demon. Vart vel litt nysgjerrig og endte med å forte meg til steam og forhandsbestille det for å få de pre order tingene :) En time til jeg kan laste det ned no.

 

OT: No som Gamer.no har flyttet tilbake til "der de hører hjemme" hvorfor må vi ha 2 forskjellige forums? Tungvindt.

 

Edit: Er spillet på kun 370 Mb :o laster ned nuh

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?522783-Traffic-too-busy

 

Her forklares problemet mitt veldig godt. Min første buss rute har no 6 busser, men det er rett og slett for stor trafikk og de bruker ALT for lang tid fra stopp til stopp. Dette ender med at jeg taper mer penger enn jeg tjener. Skal starte på nytt i natt for å plassere buss stopp litt bedre til.

 

Andre som har slike problemer her?

Lenke til kommentar

http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?522783-Traffic-too-busy

 

Her forklares problemet mitt veldig godt. Min første buss rute har no 6 busser, men det er rett og slett for stor trafikk og de bruker ALT for lang tid fra stopp til stopp. Dette ender med at jeg taper mer penger enn jeg tjener. Skal starte på nytt i natt for å plassere buss stopp litt bedre til.

 

Andre som har slike problemer her?

 

Jepp, alle mine games så langt har blitt stor fiasko :whistle: får prøve litt bedre planlegging, kansje holde meg unna busser der det er mulig og legge trikker utenfor veiene.

Lenke til kommentar

http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?522783-Traffic-too-busy

 

Her forklares problemet mitt veldig godt. Min første buss rute har no 6 busser, men det er rett og slett for stor trafikk og de bruker ALT for lang tid fra stopp til stopp. Dette ender med at jeg taper mer penger enn jeg tjener. Skal starte på nytt i natt for å plassere buss stopp litt bedre til.

 

Andre som har slike problemer her?

 

Jepp, alle mine games så langt har blitt stor fiasko :whistle: får prøve litt bedre planlegging, kansje holde meg unna busser der det er mulig og legge trikker utenfor veiene.

 

Prøvde det selv på game 4 (4. forsøk) men selv de små veiene blir road blocked etter en stund. Tok også opp en rekke lån dette gamet for å lage undergrunds bane. Funket som bare det en periode og jeg tjente penger. Men så vart det full kaos på bakke nivå og fulstending stopp i alt av trikker og busser. Måtte til og med selle et par busser som hadde stoppet helt opp og laget kø over halve byen. Da var skadene for stor og alle i byen hatet meg.

 

Dette er vist et stort problem, og de skal komme med en HOT FIX på dette asap. Selv velger jeg å vente med å spille til den kommer. Problemet er ikke at det er for mange biler på veien (selv om det er litt merkelig at hver innbygger i Berilin har 2 biler hver i 1926), men at det ikke er noe form for flyt i trafikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...