Gå til innhold

– Nyversjon av Halo: Combat Evolved (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke kritisere dette, mest fordi dette er for hardbarka Halo fans, og dere vil sikkert sette stor pris på dette... Noen kan sikkert si at det er pga "få mere penger for gamle titler"- syndromet...

Men HEY, hvis Eidos og Crystal dynamics hadde gjort det samme med Legacy of Kain serien så hadde JEG kysset føttene deres!

Lenke til kommentar

Å kalle det fanservice er neppe langt fra sannheten. Skulle gjerne sett noen (Halo)-spill som tok plass lenger borte fra kvartetten (Reach, Combat Evolved, Halo 2, Halo 3) vi kjenner i dag. ODST var et utskudd fra samme tidslinje og Halo Wars tilba et originalt blikk på en tidligere del av historien. Kom med noe helt originalt innenfor samme univers. La oss få dra til hjemmet til Covenant eller utforske hele Arken.

Lenke til kommentar

Men litt artig at det kommer en remake da MS har uttalt tidligere at dem ikke vil bruke tid på remakes..men bra for fansen. [/size]

Tja... MS sa vel strengt tatt at de ikke ville lage remakes dersom de ikke kunne tilby noe ekstra i remaken. Link

 

De har aldri avkreftet eller bekreftet at det kommer en remake av Halo CE:

"Right now our focus is on supporting Halo: Reach," a Microsoft spokesperson told Eurogamer this morning. "We have nothing to announce at this time."

http://www.eurogamer.net/articles/2010-12-01-ms-responds-to-halo-1-hd-remake-rumour

 

Jeg håper virkelig at ryktet stemmer. Jeg har aldri spilt Halo CE, og jeg hadde slett ikke hatt noe imot å spille det med moderne grafikk og online-støtte.

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder folk og spille Halo i det hele tatt? Det suger jo knall hardt

 

 

Dette er ditt første innlegg, og føler du bare MÅTTE lage en profil her på forumet for å si dette :p --> derfor syntes jeg det du sier er litt funny

 

morsomt hvor skammelig feil du tar. Skjønner ikke at folk gidder og spille halo når man har så mye andre, bedre, alternativer. CoD serien f.eks som er realistisk og ikke futuristisk. Hele sjangeren, fremtids spill er ikke bassert på noe annet enn hva man tror/håper kommer til å bli fakta en gang i tida som kommer, eller som er bare irrasjonell oppdiktning. Er ikke mye interessant, og jeg prøvde og like halo pga venner og bekjente med Halo 1,2 og 3. Lite fengende spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...