Gå til innhold

Saints Row 3 til høsten (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg!! :D Håper det er lettere å få samme utseende på hovedpersonen fra 2-ern til 3-ern enn det var fra 1-ern til 2-ern. Ikke noe problem å lage på ny, men om de skal bygge videre på historien til 2-ern, må det gå an å importere lett fra savegame.

 

Når det er sagt var det fin vri på det å si at man ble så skadet at en plastisk kirurg måtte ta seg av utseendet :)

Lenke til kommentar

Ingen som skal nevne at om de ikke gjør en skikkelig PC port så er det unødvendig å snakke om en pc versjon av spillet? På pc var jo Saints Row 2 ubrukelig. Verste porten jeg noensinne har spilt. På Ps3 derimot var spillet en fornøyelse :D Var egentlig greit at GTA IV og SR2 var så forskjellige!

Endret av Martino
Lenke til kommentar
– Vi har startet arbeidet med Saints Row 3, og vi vil gjerne gå i en veldig ny retning med det – noe vi selvsagt ikke kan snakke om

 

Jeg håper bare de beholder den useriøse og morsomme tonen SR og SR2 haddde, og ikke går i samme "felle" som GTA IV, som desverre ble veldig kjedelig. Når de sier de vil gå i en veldig ny retning blir jeg med en gang litt skeptisk, men gleder meg stort uansett.

Lenke til kommentar

Synes jeg leste et sted at de planlegger å ta gangsterharselasen helt ut denne gangen, og droppe enhver seriøs pretendering. Det burde jo være akkurat det folk ønsker seg.

 

SR2 er noe av det dårligste lansert som et seriøst spill jeg prøvde mellom år 2000 og 2011. Hjelper ikke med robust customization og humoristisk kaos når fundamentale ting som skyting og kjører ikke fungerer, og lyden høres ut som om den kommer fra en Fisherprice-leke uansett lydkort og høytalere. Et eller annet gikk tydeligvis fundamentalt galt på veien fra SR1 til SR2.

Lenke til kommentar

Høres ut som du har spilt PC-porten Zealuu, noe som med rette fortjener all slakt den kan få. Konsollversjonene er feilfrie, og det eneste som henger litt etter der er grafikken. Burde være mulig å få tak i dette til konsoll for en rimelig billig penge i disse dager skulle jeg tro! Anbefaler deg å prøve det.

 

SR 2 gjorde rett mye av det GTA IV gjorde feil. Egen radiostasjon, muligheten til å spille oppdrag om igjen, muligheten til å se mellomsekvenser om igjen og langt mer ting å gjøre. Et forbanna underholdende spill, og det beste sandkassespillet sammen med GTA San Andreas.

Lenke til kommentar

GTA IV hadde da en radiostasjon hvor man selv importerte valgfrie musikkfiler. Iallefall på PC. TBoGT gav deg også muligheten til å spille oppdrag om igjen.

 

Men den viktigste forskjellen på SR2 og GTA IV er at sistnevnte er et underholdende og godt konstruert spill, mens førstnevnte sakte visker ut viljen min til å leve hver gang jeg spiller det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...