Gå til innhold

Satser videre på Enslaved (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror vi som spillere på sikt får det kjedelig om det til slutt bare blir studio med multimillion salg bak seg som overlever.

Tommel opp for at Ninja Theory lever videre.

Rundet Majin: And the forsaken kingdom i går, og tenkte at det er synd ikke fler opplever dette spillet. Så, i et sentimentalt hjørne ble Nier bestilt :)

Nå lurer jeg på om ikke Enslaved skal handles inn også.

Lenke til kommentar

Enslaved var et kjedelig spill synes jeg...rett og slett kjedelig. Tamme kamp og klatrescener som atpåtil manglet den flyten i kontrollen som er vanlig i dag. Tvisten på slutten var brukbar, men resten av historien var intetsigende og forutsigbar.

 

Av alle salgsmessige flopper er kanskje dette et av de som trenger en oppfølger aller minst imo. Ta heller fram igjen Heavenly sword navnet (hvis det absolutt skal lages en oppfølger), det hadde i det minste et kult kampsystem og en rekke minnevedige karakterer.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Synes slutten på historien var litt rar. Noen som vil gi meg en rundown?

 

 

 

De jaktet på slavers som var roboter, men som egentlig var kontrollert av en dude i en pramide?

 

 

 

(La til spoiler tags. Husk dette i fremtiden. Å skrive spoiler med store bokstaver hjelper pent lite :) - Odesseiron)

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Enslaved et et av de spillene som jeg i fjor likte best. Ingen tvil om at Ninja Theory har potensiale, men de er nødt til å polere spillene sine litt mer for at de skal bli storselgere.

 

Følte at Enslaved var veldig godt polert jeg. Tror heller grunnen til at Enslaved solgte dårlig var at spillet fikk for liten oppmerksomhet i media. Men godt mulig andre spill fra samme utvikler har vært for dårlig polert.

Lenke til kommentar

@KraniC:Ho heter Trip,trish er med i DMC hun.....Jeg spilte gjennom Enslaved og synes det var et decent spill,var litt annerledes combat system,men et okay spill.

 

Synes det burde la spilet ligge og lage en sequel ti Heavenly sword istedet,def er et veldig bra spill og fortjener en sequel.

Kan ikke akkurat se for meg det kan bli 2ern for eks,pigsy er død,er helt idiotisk hvis Trip fortsatt ikke har tatt av slave bandet til Monkey enna.

Lenke til kommentar

@KraniC:Ho heter Trip,trish er med i DMC hun.....Jeg spilte gjennom Enslaved og synes det var et decent spill,var litt annerledes combat system,men et okay spill.

 

Synes det burde la spilet ligge og lage en sequel ti Heavenly sword istedet,def er et veldig bra spill og fortjener en sequel.

Kan ikke akkurat se for meg det kan bli 2ern for eks,pigsy er død,er helt idiotisk hvis Trip fortsatt ikke har tatt av slave bandet til Monkey enna.

 

haha stemmer, bommet litt med navnet der ja :p

 

takker for rettelsen.

Lenke til kommentar

@KraniC:Ho heter Trip,trish er med i DMC hun.....Jeg spilte gjennom Enslaved og synes det var et decent spill,var litt annerledes combat system,men et okay spill.

 

Synes det burde la spilet ligge og lage en sequel ti Heavenly sword istedet,def er et veldig bra spill og fortjener en sequel.

Kan ikke akkurat se for meg det kan bli 2ern for eks,pigsy er død,er helt idiotisk hvis Trip fortsatt ikke har tatt av slave bandet til Monkey enna.

 

haha stemmer, bommet litt med navnet der ja :p

 

takker for rettelsen.

 

joa.hehe :p

Endret av trylle
Lenke til kommentar

Synes slutten på historien var litt rar. Noen som vil gi meg en rundown?

 

"SPOIIIIIIIIIIIIIIIIIIILER"

De jaktet på slavers som var roboter, men som egentlig var kontrollert av en dude i en pramide?

"SPOIIIIIIIIIIIIIIIIIIILER"

dude!

[ spoiler ] [ /spoiler ]

 

 

Det som står inne i spoileren uten mellomrom! Hadde det ikke vært for at jeg allerede hadde klart spillet så hadde jeg vært pissed.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...