Gå til innhold

Sniktitt: Total War: Shogun 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange "units" kan man ha in en kamp samtidig?

 

Og hvordan fungerer egnetlig multiplayer i Total War spillene? En campaign tar jo gjerne flere døgn å spille gjennom (ihvertfall i Rome: TW).

 

Og hvor mange forskjellige typer units har hver "klan", og hvor forskjellige er disse?

 

Hadde glemt å nevne dette i artikkelen, men man kan ha opptil 65 000 enheter ute på slagmarken samtidig. Oppdatert artikkelen med denne informasjonen nå.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Egentlig ganske uforståelig at de IKKE kom med Rome:2. Og trenden siden den gang har i bunn og grunn bare gått en vei, og det er nedover...

 

Menmen, får håpe erfaringene fra Shogun 2 kommer godt med når de skal lage Rome 2. Kan vanskelig forestille meg hvilke andre alternativer de har i forhold til neste spill som skal lages.

Lenke til kommentar

Gleder meg til dette; Shogun er faktisk det eneste Total War-spillet jeg har spilt i noen utstrakt grad. Det var noe spesielt med den stemningen.

 

Tror det skal være "Creative Assembly" uten "The"?

 

Redigert: Nei, det skal det visst ikke. Jeg synes navnet klinger bedre uten, men de skriver visst "The" på hjemmesiden.

Endret av oerhört
Lenke til kommentar

Håper de ikke har hatt alt for mye fokus på flerspillerdelen, for meg er dette ett typisk enspiller spill hvor man kan fordype seg i single player campaignen.

 

Går fortsatt og venter på Rome 2 som mange andre, men får håpe at dette er så bra at man glemmer det litt bort inntil videre .... :)

 

Kanskje tidligere var total war hovedsakelig myntet på enspiller. Men med N:TW har fokuset gått over til flerspiller og er også noe de vil videreføre til Shogun 2. Men for all del, enspiller er fortsatt en viktig del.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...