Gå til innhold

Prøvespill Crysis 2 og Bulletstorm nå (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får faktisk ikke Crysis-demoen til å virke. Starter opp og kommer til lading av spill etter å ha funnet en match så bare henger den. Skjer ingenting. Lyden bare bryter og bildet fryser. Irriterende... Skal prøve å laste ned demoen på nytt.

 

Men så til spørsmålet. Bare jeg som sliter med dette?

Lenke til kommentar

Får faktisk ikke Crysis-demoen til å virke. Starter opp og kommer til lading av spill etter å ha funnet en match så bare henger den. Skjer ingenting. Lyden bare bryter og bildet fryser. Irriterende... Skal prøve å laste ned demoen på nytt.

 

Men så til spørsmålet. Bare jeg som sliter med dette?

 

sleit med det tidligere idag. viss du har kinect så kan det være updaten som kom for et par dager siden. viss det er dette som kansje er tilfellet så går du inn på memory å trykker LB-RB-X 2 ganger så kan du fjerne updaten å laste den ned på nytt. fiksa mitt problem vertfall ^^

Lenke til kommentar

Får faktisk ikke Crysis-demoen til å virke. Starter opp og kommer til lading av spill etter å ha funnet en match så bare henger den. Skjer ingenting. Lyden bare bryter og bildet fryser. Irriterende... Skal prøve å laste ned demoen på nytt.

 

Men så til spørsmålet. Bare jeg som sliter med dette?

 

sleit med det tidligere idag. viss du har kinect så kan det være updaten som kom for et par dager siden. viss det er dette som kansje er tilfellet så går du inn på memory å trykker LB-RB-X 2 ganger så kan du fjerne updaten å laste den ned på nytt. fiksa mitt problem vertfall ^^

 

Takk for tipset. Har Kinect og oppdaterte for et par dager siden. Så da skal jeg teste det :)

Lenke til kommentar

Begynner og bli passe lei hvordan xbox får alt exclusive, de stjeler jo markedet.

Skjønner nå heller ikke hvorfor leder for crytek, syntes at consoll ikke er tingen for spillutvikling, at consoll holder det tilbake, da er det rart at demoen ble exclusive til xbox..

 

Jaja, jeg har jo xbox pga kinect, men Crysis var orginalt lagd for PC så dette er ganske teit.

Lenke til kommentar

Begynner og bli passe lei hvordan xbox får alt exclusive, de stjeler jo markedet.

Skjønner nå heller ikke hvorfor leder for crytek, syntes at consoll ikke er tingen for spillutvikling, at consoll holder det tilbake, da er det rart at demoen ble exclusive til xbox..

 

Jaja, jeg har jo xbox pga kinect, men Crysis var orginalt lagd for PC så dette er ganske teit.

 

Xbox får alt? ikke akkurat... Det begynner å komme flere exclusive spill til PS3.

Også har du jo Mass Effect som ikke er Microsoft exclusiv lenger

Lenke til kommentar

Begynner og bli passe lei hvordan xbox får alt exclusive, de stjeler jo markedet.

Skjønner nå heller ikke hvorfor leder for crytek, syntes at consoll ikke er tingen for spillutvikling, at consoll holder det tilbake, da er det rart at demoen ble exclusive til xbox..

 

Jaja, jeg har jo xbox pga kinect, men Crysis var orginalt lagd for PC så dette er ganske teit.

 

Xbox får alt? ikke akkurat... Det begynner å komme flere exclusive spill til PS3.

Også har du jo Mass Effect som ikke er Microsoft exclusiv lenger

 

mass effect er desverre det... men ikke mass effect 2 og 3 :p

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle teste Crysis en tur bare for se hvordan det var.

 

*

/Trying to find session

/connection lost

/rinse repeat x30

/fikk til slutt joina en match.

/blir skutt to ganger

/kommer på at jeg hater fps på konsoll

/ragequit.

*

/rant.

 

<_<

 

Hmm, jeg kom faktisk inn i match med en gang. Kan det være at du har noe restrictive NAT eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...