Gå til innhold

Dead Space-rustning i Dragon Age II (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en Dragon Age-rustning i Mass Effect 2 også. Syns det er en helt grei måte å skape blest om spillene sine så lenge det ikke går på bekostning av spillet som helhet. DeathSpank 2 Thongs of Virtue hadde motorsaga til Shank og Shank kunne få rustningen til DeathSpank.

Lenke til kommentar
Gjorde de ikke akkurat det samme med Mass Effect 2 og Origins?

 

Jo, bare teit. Blitt en gammel grinebiter på all denn konsolieringen, dette er en effekt av det.

 

Samme med alle små spill jeg kjøpte etter å ha runnet spillet (altså dragon age 1), noe som viste seg å være bortkastedet penger da det bare var små bonuser som man egentlig skulle ha mens man spilte (ekstrra rusnting, lagringsplass, ekstra medlem), men dette ble selvsagt ikke fortatl før man kjøpte utvidelesene.

 

Når de nå skal kutte fuglepersketiv ha rustninger fra andre sci-fi spill, ha flere cutscener og enklere lvl system så gidder jeg ikke mer, venter på Risen 2, gothic 4 beviste at Gothic serien har blit spist opp av Konsoll rpg genrasjonen også (action rpg)

 

Lenke til kommentar

Blood Dragon-rustningen fra DA til MA hadde iallefall ikke jeg noen problemer med. Det å sci-fierte noe fantasygreier - og finne opp en ikke-helt-usannsynlig fremtidig publikumssport for ME-universet i sammme slengen - er liksom litt mer spiselig enn å gjøre det motsatte, selv om det sikkert i prinsippet er det samme. Jeg tror ikke jeg hadde likt det om man fikk, tja, en N7-rustning i Dragon Age-universet, for eksempel. Hvis de absolutt må dytte inn kostymebonus-crossover-greier i så mange titler som mulig, så kunne de jo gitt Shepard rustningen til Isaac i ME3... :p

Lenke til kommentar

@ SimalarioN : Slutt å grin anngående konsollifisering.. det er alltid en eller annen som sutrer når det kommer til "progress", at du i det hele tatt ville spille DA: O i fugleperspektiv er beyond me...

 

 

BTW; dere er klar over at dere ikke trenger å bruke denne rustningen, right?

Lenke til kommentar

Men det er ok for deg at vi diskuterer i et forum?, om ikke burdet du trolig finne på noe annet en å vanke på diskusjonsforum.

 

at du i det hele tatt ville spille DA: O i fugleperspektiv er beyond me...

 

Ja da er det vell det da?(over deg), for det om du foretrekker action rpg konsoll style er ikke alle enig med deg. Derfor dropper jeg også kjøp av DA2 pga de nå dropper de siste tingenen som var bra med Dragon Age som ingjen minnet litt om BaldursGate som jeg er fan av (heftig konsollisering, da lvl system trolig er forenklet til "stonegollem" , fugle perspektiv er tatt bort, enda mer a-b spilling samt masse cutscenes).

 

Før i tiden så skulle RPG være vansklig og strategisk forstår du, fugleperspektiv med full oversikt er da et must. Så for min del (med flere) er det ikke så mye progresjon i dette .

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...