Gå til innhold

– Skytespill må ha bra flerspiller (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skytespill kan være så fine de bare vil, så lenge de ikke har mulighet for ødeleggelse av omgivelsene (frostbite motoren til DICE) kommer de ikke inn i spillhylla mi... Det er såå kjedelig å spille spill som ikke støtter destruction 2.0

 

Støtter denne, blitt avhengig frostbite motoren til DICE.De andre multiplayerspillene blir liksom et stort gjesp i forhold.

Lenke til kommentar

Ifølge deg jeg forstår, så er nærmest Crysis 2 singleplayer og Crysis 2 multiplayer to forskjellige spill.

 

Crysis 2 singleplayerdelen utvikles ene og alene av Crytek Frankfurt, mens multiplayerdelen utvikles av av Crytek UK Nottingham (tidligere Free Radical). Det at Crytek UK som har stått for min favoritt konsoll FPS gjennom tidene, nemlig Time Splitters, gjør flerspillerdelen ekstra interessant.

Lenke til kommentar

Tja. Fjorårets beste skytespill, Metro 2033, hadde ikke multiplayer - og hvor mange kan med hånden på hjertet si at de kjøpte spill som STALKER eller Crysis (1) for multiplayeren?

 

Kjenner meg også igjen i at alternativene føles litt billige etter å ha blitt skjemt bort med Frostbite-motoren, selv om den også har noen svakheter.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg også som pokker til dette skytespillet, konsollhore til tross :-)

Det eneste jeg blir så utrolig irritert over og lei av, er at Crysis hele tiden skal stilles opp mot Halo. Fra utviklerene til og med! Det er så barnslig med jeg-er-bedre-enn-deg-så!-mentalitet. Har ikke hørt noe særlig bitching om Crysis fra Bungie, liksom. Kan man ikke bare kjøre sitt eget løp, og godta at begge disse spillseriene er knallbra sytespillserier? Vi er bortskjemte som faen i dagens spillverden. Det kommer helt intenst fete spill nesten hver eneste måned. La oss nyte disse årene, og drite i å krangle om hvilken flerspiller som er best hele tiden. Spesielt med de to nevnte spillseriene. Jeg digger flerspilleren i Halo-spillene, og kommer også til å digge flerspiller i Crysis 2 akkurat som jeg gjorde med Time Splitters en gang i tiden.

 

Heldigvis er det ikke så mye bitching om hvilket spill som er "best" på dette forumet. Det er jeg glad for! Måtte bare få ut litt frustrasjon, hehehe.

Endret av MechaMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...