Gå til innhold

THQ senker prisen (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg betaler heller 400 kroner for fullstendig spill, enn 300 kroner for "spillet" og så 300 nye kroner for å få resten av det. Ser helst ikke at de roter til Darksiders, Dawn of War (eller, her flyter det jo alt over med utvidelser), Metro eller STALKER med dette. Jeg liker THQ bedre enn mange andre distributører, enn så lenge.

Lenke til kommentar

Eg tror dette kan bli ganske bra eg, så lenge det utføres ordentlig.

 

For eg antar du får et fullverdig spill når du kjøper det, men du kan få ekstra greier til spillet om ønskelig, det vil gjøre at mange flere er villig til å kjøpe spillet og de som virkelig liker spillet de invisterer litt ekstra penger i det.

 

men håper ikke det blir som at du ikke får med deg slutten av darksiders 2 uten å kjøpe en DLC, for det ville jo bare vært rottent gjort.

Lenke til kommentar

Kaller du dette nytt? Nå burde du virkelig tenke deg om. De går bare lenger til verks enn andre utviklere gjør når de kutter deler av spill fra den endelige versjonen for å selge det separat for å tjene mer penger. Det de kommer til å gjøre her er å gjøre om et kanskje 400kr spill til 600+ pga dyre DLC'er som egentlig skulle vært der fra før av og er essensielle for den endelige opplevelsen. Dette er langt ifra positivt. Eneste med DLC'er som er positivt er når de utvikler noe først etter det endelige spillet er ute.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...