Gå til innhold

Anmeldelse: Ilomilo (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overraskende anmeldelse og karakter... Jeg prøvde demoen i co-op med samboeren i går og vi syntes begge det var gørrkjedelig og ganske mongoloid. Men det var rett etter å ha rundet Lara Croft and the Guardian of Light, så jeg antar at alt annet co-op blekner i forhold.

 

Uansett, ikke min greie dette her... tydeligvis.

Lenke til kommentar

Ifølge de fleste egner dette spillet seg best som singleplayer spill. Det er ikke primært et co-op spill. Det er et puzzle-spill med co-op.

Jeg lasta ned demoen når den ikke var offisielt tilgjengelig, men har ikke oppgradert til full versjon enda. Tror jeg skal gjøre det snart, da jeg syntes det er et interessant spill. God anmeldelse :)

Endret av Makiavelli
Lenke til kommentar

Jeg prøvde demoen i co-op med samboeren i går og vi syntes begge det var gørrkjedelig og ganske mongoloid.

Det er fordi spillet er mongoloid i co-op. De valgte en skrekkelig rar løsning og det virket ikke på langt nær så godt som gode gamle splitscreen. Når man spiller èn og èn derimot er spillet veldig bra. Jeg kjøpte det før jul en gang og ble truffet av en sjarmbombe til tusen, og jaggu fikk ikke de små grå (jeg har faktisk noen små grå) tynt seg litt også.

 

Jeg skjønner konklusjonen din utifra at du har spilt det i co-op, men spill det en gang til alene. Det viktigste er å ikke føle noe press til å komme gjennom banene fort.

Lenke til kommentar

Har selv dette spilet, men opplever av og til at det fryser Xboxen, og det når jeg skal plukke opp ting. Ikke har jeg helt greid å forelske meg heller, det har liksom ikke fått synke helt inn. For vanskelig å spille når jeg er halvtrøtt i senga om kvelden, for lite spennende å spille når jeg har noe annet etter jobb.

 

At det er pent er det derimot ingen tvil om.

Lenke til kommentar

En fantastisk sjarmbombe av et spill, og jeg sier meg helt enig med anmeldelsen.

 

Det blir kanskje aldri brutalt vanskelig, men sannelig om det ikke setter deg på en prøve eller to underveis.

Akkurat dette er noe av det jeg setter mest pris på med spillet, og det passer veldig godt i forhold til spillets tilgjengelige uttrykk. I spill som Trials HD mistet jeg etterhvert interessen fordi vanskelighetsgraden ble frustrerende høy. Her holder den seg alltid innenfor rekkevidde av oss vanlig dødelige.

 

Det "negative" er at jeg holder på miste vettet i mitt forsøk på å klare 500 poeng i shuffle-minispillet.:angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...