Gå til innhold

Disse spillene gleder vi oss til! (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt at noen nevnte The Witcher 2: Assassins of Kings. I de to første kvartalene er det dette jeg absolutt gleder meg mest til, men også Portal 2 og Dragon Age 2. L.A. Noire ser også interessant ut, men det er først på slutten av året de virkelig store perlene kommer. Mass Effect 3 og TES V Skyrim.

 

Bioware sine Mass Effect 3 og Dragon Age 2 har jeg absolutt ingen bekymringer. Selv om mange mente ME2 var "dummet ned" så var det et knakende godt spill og om jeg tør påstå den beste historien noen gang laget i et spill. Dragon Age 2 er det også mange som er bekymret over, men en utgiver som Bioware kan bare ikke gjøre det dårlig.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ser som virkelig interessant her er L.A. Noire, men mangler selvsagt konsoll å spille på.

From Dust er en mulig kjøpskandidat, men det spørs om spillet har noe mer for seg enn bare fysikkgimmicken.

 

Siden jeg liker settingen i Witcher, så blir nok to'ern et kjøp også.

 

Kommer nok til å skaffe Skyrim (selv om jeg er meget skeptisk), men det blir nok som oppsamlingsutgaven med patcher og DLC inkludert. Erfaringsmessig så er det liten vits i å kjøpe vanilla-utgaven på dag 1.

 

DA2 og ME3 gidder jeg ikke. DA2 fordi jeg ikke engang er ferdig med ener'n (var veldig morsomt å spille, men så gikk jeg rett og slett lei ca 80% utti) og ME3 fordi jeg ikke har spilt de tidligere.

 

DE:Human Revolution kan selvsagt bli bra, men avventer anmeldelsene før jeg tar sjansen.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært noen blodfan av rollespill eller MMO, men jeg er faktisk litt redd for at jeg kan komme til å kaste bort livet mitt på The Old Republic.

 

Ellers gleder jeg meg til L.A. Noire og - dersom det kommer i år - mest av alt Battlefield 3. Jeg savner å spore opp en fyr som har løpt i ti minutter på El Alamein i BF1942, stupe ned med en Stuka og plukke ham med vingen. Håper BF3 fanger noe av stemningen til originalen!

Lenke til kommentar

Ser frem til preview av Might & Magic: Heroes VI! Men deler Lasses skepsis, hadde ikke noe særlig i mot fireren men femmeren nådde definitivt ikke opp.

 

Har stor tro på at Shogun: Total War 2 kan løfte Total War-serien, men spillet jeg ser mest frem til er nok L.A Noire, kan bli et ganske så annerledes spill og Rockstar skuffer sjeldent.

 

ME3 blir sikkert artig det, men har ikke høye forventninger til DA:2 etter å ha sett alle videoer av det. Deus Ex: Human Revolution har jeg ingen tro på.

Lenke til kommentar

Ser frem til preview av Might & Magic: Heroes VI! Men deler Lasses skepsis, hadde ikke noe særlig i mot fireren men femmeren nådde definitivt ikke opp.

 

Har stor tro på at Shogun: Total War 2 kan løfte Total War-serien, men spillet jeg ser mest frem til er nok L.A Noire, kan bli et ganske så annerledes spill og Rockstar skuffer sjeldent.

 

ME3 blir sikkert artig det, men har ikke høye forventninger til DA:2 etter å ha sett alle videoer av det. Deus Ex: Human Revolution har jeg ingen tro på.

 

Da gleder du deg nok over å høre at jeg skal ta en titt på Shogun 2 i Stockholm dagen før jeg drar til Budapest for å snuse på Might & Magic: Heroes VI :)

Lenke til kommentar

Hmm... Sån cirka null spill på Wii eller 3DS. Ingen av gamer.no sine folk som gleder seg til for eksempel Zelda: Skyward Sward til Wii eller Kid Icarus: Uprising til 3DS???

 

Jeg hadde Kirby Epic Yarn på min lange liste, men det er fort at ting ramler utenfor når man skal begrense seg til fem spill. Det er ingen konspirasjon, og det er heller ingenting i veien med å lage sin egen liste her :-)

Lenke til kommentar

Av de som blir nevnt i artikkelen, er jeg vel mest opptatt av:

 

*Rage (håper bare ikke den post-apokalyptiske settingen føles litt vel kjent)

*Deus Ex: HR

*TESV:Skyrim

*Blir også interessant å se hva det blir ut av Brink

(ME3 regner jeg med at jeg kommer til å glede meg mer til etter at jeg faktisk har spilt ME2)

 

Ellers er jeg litt overrasket over at ingen nevnte Arkham City, som er ganske høyt på min liste..

Lenke til kommentar

For min del vil nok spillåret 2011 gå 2010 en høy gang. Det var ikke så voldsomt mye spennende for meg i '10 (men masse bra, for all del), og i år er jo det store rollespillåret. Mass Effect 3, Dragon Age 2, The Witcher 2 og spesielt Skyrim er de største titlene for meg på den fronten, og alle blir sannsynligvis knalltitler. I tillegg har vi både L.A Noire, The Old Republic, Uncharted 3, The Last Guardian, Deus Ex: HR, Arkham City, Rage og (forhåpentligvis) Diablo III, og mye mer! Nok å holde hendene i, med andre ord. Gleder meg også til eventuelle overraskelser, da spesielt Summer Arcade of XBLA. Håper noen klarer å hoste opp noe som er like bra som Limbo og Braid, da ville året vært komplett.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...