Gå til innhold

Ferske nettutgivelser (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ilomilo har jo vært tilgjengelig på XBLA siden lenge før jul, men man måtte hente kode fra nettsiden til utvikleren for å kunne laste det ned. Jeg liker det kjempegodt som et avbrekk fra alt mulig annet bråk og spetakkel. Puzzlinga blir ganske utfordrende utover i spillet, og grafikk og musikk er helt nydelig.

Lenke til kommentar

Gjekk til innkjøp av Precursors i romjula – absolutt eit produkt med potensial, men latterlig mange bugs. For meg verkar det som om dei har tatt den russiske versjonen av spelet – sletta 99% av stemmeskodespel, oversatt all tekst i Google Translate og latt det stå til.

Synd, for konseptet er veldig bra. Spelet fungerer generelt veldig bra – men det er utruleg frustrerande å kjempe mot ei språkbarriere i tillegg til alle fiendane du har i spelet. Ein del av engelsken er såpass dårleg at eg ikkje skjønar kva dei vill fram til. Eit patch hadde gjort seg. Håpar i det minste dei rettar opp den tekstmessige labra kvaliteten. Stemmskodespelarar skal eg klare meg utan enn så lenge.

Lenke til kommentar

Ikke noe Shantae: Risky's Revenge denne uka heller.

Forferdelig kjedelig å måtte vente 3-4 måneder lenger enn USA når det gjelder DSi spill. Virtuell release burde lanseres til alle samtidig.

Og spar meg for alt der fjaset om at det må oversettes og greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...