Gå til innhold

Modern Warfare 3 avslørt? (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg skal si "Hurra!" eller "Drit og dra".

 

Etter min mening er Black Ops det MW2 aldri var, og jeg har liten tvil på at et lite studio, som ikke har hatt noe med COD serien før og gjøre, vil kunne lage et nytt fantastisk skytespill i COD standarden.

 

Vet ikke om jeg skal si "Hurra!" eller "Drit og dra".

 

Etter min mening er Black Ops det MW2 aldri var, og jeg har liten tvil på at et lite studio, som ikke har hatt noe med COD serien før og gjøre, vil kunne lage et nytt fantastisk skytespill i COD standarden.

 

Vet ikke om jeg skal si "Hurra!" eller "Drit og dra".

 

Etter min mening er Black Ops det MW2 aldri var, og jeg har liten tvil på at et lite studio, som ikke har hatt noe med COD serien før og gjøre, vil kunne lage et nytt fantastisk skytespill i COD standarden.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn begynner det å skurre litt når jeg leser følgende setninger

 

"man skal kunne besøke flere steder vi kjenner fra de to første Modern Warfare-spillene – men da fra en annet perspektiv.

 

Kilden forteller videre at "Modern Warfare 3" vil bruke den samme grafikkmotoren som det forrige spillet i serien."

 

Modern Warfare 2,2 beta - play from another perspective.

Lenke til kommentar

CoD serien begynnte bra, men jeg føler det har vært mer eller mindre stagnasjon i utviklingen av spillene deres. Mange av animasjonene deres ser helt like ut som de gjorde allerede i CoD: 2. De har ikke engang oppgradert til ragdoll eller Euphoria teknologi. En annen ting er multiplayer delen som har blitt skrytt opp i skyene, ufortjent har dette spillet havnet langt opp på listen og solg altfor mye. Spillet er alt for linært og føles som en blanding av unreal turnament og cs. Helt latterlig dårlig kombinasjon spør du meg. Men dette er bare min mening.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal si "Hurra!" eller "Drit og dra".

 

Etter min mening er Black Ops det MW2 aldri var, og jeg har liten tvil på at et lite studio, som ikke har hatt noe med COD serien før og gjøre, vil kunne lage et nytt fantastisk skytespill i COD standarden.

 

Helt enig. Imotsetning til MW2 har BO en stort sett ikke fungerende onlinedel som ødelegger mye av moroa med spillet. Tipper selv et haltende IW studio klarer å skape et teknisk mer velfungerende spill enn BO.

Som Thomas sier høres det mer ut som Modernwarfare 2.2 play from another perspective.

Motoren begynner å dra på åra, men den mulig den har nok saft til enda en overhaling. Black ops kjører jo tross alt på en modifisert versjon av motoren i CoD4.. Fjerner de en del av de idiotiske tingene med MW2, men beholder kjernegameplayet blir det nok uansett et kjøp her i stua.

 

De har ikke engang oppgradert til ragdoll eller Euphoria teknologi.

 

Lurt å sjekke fakta før du poster kanskje?

 

Fra CoD4:

Death animations are a combination of pre-set animations and ragdoll physics
Lenke til kommentar
Dra til helvette, Activision. La Respawn få lage sine egne spill, dere fortjener ikke spilldesignere som det i stallen.

 

Heh, Treyarch > Ininity ward / Respawn pr. idag. Treyarch har selvsagt brukt det grunnlaget infinity ward hadde lagt, men det endrer ikke det faktum at Black Ops er BRA og det MW2 burde vært. Respawn har mye å bevise med sitt neste spill.

 

Ontopic: MW3 er jeg latterlig likegyldig til. Blir nok ala. mw2 og garantert ikke bedre enn Black Ops. Begynner uansett bli lei av denne type spill. MW2 viste at mest mulig dill ikke best mulig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...