Gå til innhold

Stor-MMO utgis i mars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Vip_kode for betaen og har spilt i 2 av de betaene som har vært til nå. Spillet og main-story linen virker bra, noe spillerutviklingssystemet også gjør, det funker ikke bare bra, det gir også mange forskjellige kombinasjoner, som gjør at i hvert fall jeg føler er bra for en MMO. jeg gjetter på at mange kan synes det er kjedelig å starte en ny person i en MMORPG for å få variasjon i spillet, noe jeg synes de har fått bra til, siden man kan lage fire (rundt det i hvert fall) forskjellige klasser på en person. (Du kan starte i samme lvl, og velge tre klasser fra din calling(rogue, warrior, cleric, mage) og utvikle den videre. Dette funker veldig bra på mage, hvor man kan lage klasser som er god på healing og klasser som er god på skade.)

Betaen virket veldig bra og gjennomført, noe nesten alle sier ca. hvert 5. minutt i gamechatten ;p

Eneste minuset er at du MÅ ha de anbefalte eller bedre spesifikasjoner for at det skal kjøre i over 10 fps (Sånn var det i hvertfall i de betaene jeg har vært med i), og at enkelte personer måtte avslutte virusprogrammet sitt for å kjøre spillet (Gjaldt i hverfall Norton 360)

Lenke til kommentar

Blandet Mage og cleric i sted :whistle: , cleric er ment for healing, men man kan få ganske god skade på de óg, selv om mages og rgoues er de som skal være best på dps.

Uansett, 2 dager til neste beta, og jeg har funnet en link til noen beta-keys på facebook, er fortsatt noen igjen så vidt jeg vet, men det er ikke VIP-keys, så du vil antagelig kun få tilgang til en beta: http://www.facebook.com/TeamDignitas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...