Gå til innhold

Dreamcast lever videre (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

THPS2 på Dreamcast var rimelig fantastiske greier. Eneste sportsspillet som har klart å holde meg hektet i lang tid.

 

That said, alle spillene dere nevnte er gode. Akkurat Soul Calibur er litt utdatert nå, da er det bedre å investere i SC2 (Xbox-versjonen virker forhåpentligvis på 360), som er det beste spillet i serien.

Lenke til kommentar

Nå er mine beste spillopplevelser av dreamcast spill, multiplatformspill som ble portet av konsollen til pc etc (fur fighters, rayman 2, Crazy Taxi), og etterfølgere,som Panzer Dragoon Oorta og Jet Set Radio Future). Men det hadde vært morsomt å teste f. eks shenmue og Jet Grind Radio.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Mmmm. Metropolis street racer.... Tidenes mest givende bilspill, og langt forut for sin tid. Aldri spilt et bilspill så mye, og opplevd en slik stemning i tilsvarende.

 

Ecco the Dolphin! Fantastisk vakkert undervannseventyr, langt og forferdelig vanskelig til tider. Men ga jeg opp? Neeh... Bortsett fra siste bossen....

 

Crazy taxi, seff. Og Soul calibur. Ingen av de senere hadde med de fantastiske kata-ene (så vidt jeg vet.)

Lenke til kommentar

Mange gode Dreamcast-spill å velge mellom, men her er det 2 spill som skiller seg ut som MÅ være med:

 

1. Sega Rally 2. Et av de beste arkaderacerne noensinne laget, men dessverre var Dreamcast-versjonen plaget av ustabil framerate. En ny-portering vil fikse dette og automatisk bli et av mine mest spilte spill.

 

2. Daytona USA 2001 - med online. Dreamcast-serverne ble tatt ned for lenge siden og det ville vært fantastisk å få spille kompetitivt Daytona over Xbox Live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...