Gå til innhold

Broken Sword 2 pusses opp (iPhone, iPad)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Broken Sword 1 til iPhone er det beste adventure spillet i App Store, IMO. Runda aldri spillet til PC. Det er utrolig hvordan man blir dratt inn i spillet, selv når man spiller på en liten iPhone.

 

Gleder meg til oppfølgeren, det blir et garantert kjøp.

 

Forøvrig finnes det mange gode adventure spill i App Store:

 

Beneath a Steel Sky

Flight of the Amazon Queen

Simon the Sorcerer 1 og 2

Monkey Island 1 og 2

Inherit the Earth

 

Noen flere?

Endret av Zarunil
Lenke til kommentar

Håper vi får skikkelig lydkvalitet nå da, for det var litt skuffende med enern.

 

 

 

 

Forøvrig finnes det mange gode adventure spill i App Store:

 

Beneath a Steel Sky

Flight of the Amazon Queen

Simon the Sorcerer 1 og 2

Monkey Island 1 og 2

Inherit the Earth

 

Noen flere?

Du kan gjerne legge til Myst i lista, Phoenix Wright er jo for så vidt også et adventure-spill av høy kvalitet. Gobliins skal også være på vei.

Endret av Camrot
Lenke til kommentar

Ah Broken Sword 2 utrolig gode minner, spilte det om igjen for et par år siden og likevel fortsatt fantastisk. Etter min mening det beste pekk og klikk spillet som finnes der ute, enda bedre enn Monkey Island serien faktisk. Dessverre faller det litt etter 2ern, men 3ern er fortsatt helt grei. Phoenix Wright er litt annerledes men er nok min favorittserie generelt ettersom det har levert knallbra fra den første til siste utgivelsen.

 

Tror nok likevel ikke det blir noe kjøp med tanke på at jeg kan spillet så godt utenat ifra før.

Lenke til kommentar

Fikk "inside-info" om denne allerede 1 nov. :-P Har gått og gledet meg som en unge helt siden. Visste dog ikke at den ville komme så kjapt. Fikk samtidig beskjed at de vurderer å oppdatere sine andre eldre spill. Gjetter da på "In Cold Blood" og "Lure of the Temptress", hovedsaklig sistnevnte, hvis det skjer.

 

De jobber også med andre nye spill i Adventure sjangeren, men har ikke kommet med annen info at de vil igjen samarbeide med fantastiske Dave Gibbons.

Ser virkelig frem til å se en ny IP fra Revolution, mitt favoritt spillfirma siden min første PC. :-)

 

Scorpio: Det vil garantert komme til MAC etter hvert. Den første nyutgivelsen kom bl.a via Steam og funker til både MAC og PC. Ser ingen grunn til at de ikke vil gjøre det samme med denne.

 

Camrot: Det vil garantert bli bedre lyd og videosekvensene vil se bedre ut. Hørte et intervju med Hr. Cecil og han sa at de hadde gått ut ifra originalmaterialet som var ukomprimert og derfor vil re-mastered versjonen ha musikk og video i høy kvalitet. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...