Gå til innhold

Førjulskos med Dead Space 2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig synes jeg det er rart at du gikk lei. Spillet har akkurat det jeg leitet etter, utfordring, skummel stemning, ''gåter'' og mye annet. Det kan jo hende at du hadde på veldig lett vanskelighetsgrad, men uansett synes jeg at det var ett utrolig bra spill, blir spennende å se om etterfølgeren gjør det like bra.

 

Edit: Brodern runda spillet ett par ganger, da fikk han insane eller nightmare mode, da må du passe veldig godt på skuddene dine for det ligger lite av de rundt omkring, og ''zombiene'' slår hardere. Og blir man lei da så er det ikke på grunn av at det er for lett.

Endret av Rallied
Lenke til kommentar

Litt off-topic: Jeg spilte ca en time av det første før jeg gikk lei. Er det verdt å fortsette? Gidder jo ikke spille nr 2 hvis jeg ikke likte nr 1. ;)

 

Hvis du kan utdype hva som gjorde det kjedelig, så kan vi kanskje hjelpe deg, men med tanke på at spillet ikke har kommet ut ennå, så blir det vanskelig å "gjette". Dog kun få forandringer ser det ut som.

 

Jeg har selv spilt på impossible, og det var ikke så vanskelig, men hadde da spilt gjennom spillet altfor mange ganger, det ble til slutt mekanisk for meg.

Lenke til kommentar

Det jeg mislikte med Dead Space var ensformige fiender (traff én fiendetype etter en hel time?), kjedelige gåter, kjedelig musikk, kjedelige våpen, dårlig stemning, klisjé historie og rotete brett. Men ellers var det bra. :p

 

Tror du nevnte nettopp alt jeg elsket med spillet, da tror jeg ikke dette er noe for deg.

 

Forresten klisje historie? Virkelig? javel :p

Lenke til kommentar

Det jeg mislikte med Dead Space var ensformige fiender (traff én fiendetype etter en hel time?), kjedelige gåter, kjedelig musikk, kjedelige våpen,dårlig stemning, klisjé historie og rotete brett. Men ellers var det bra. :p

 

Såpass? Synes stemningen var noe av det beste jeg har opplevd i et spill jeg. Men hver sin smak selvsagt.

 

Det er vel, som sagt over her, ikke noe poeng for deg å spille videre hvis du synes det var så dårig som du gir uttrykk for etter en time. Og mest sannsynlig vil du nok ikke få noe særlig ut av DS 2 heller vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Forresten klisje historie? Virkelig? javel :p

 

Om du har sett actionfilmer, så ja. Helt klart klisje.

 

Det jeg mislikte med Dead Space var ensformige fiender (traff én fiendetype etter en hel time?), kjedelige gåter, kjedelig musikk, kjedelige våpen,dårlig stemning, klisjé historie og rotete brett. Men ellers var det bra. :p

 

Såpass? Synes stemningen var noe av det beste jeg har opplevd i et spill jeg. Men hver sin smak selvsagt.

 

Det er vel, som sagt over her, ikke noe poeng for deg å spille videre hvis du synes det var så dårig som du gir uttrykk for etter en time. Og mest sannsynlig vil du nok ikke få noe særlig ut av DS 2 heller vil jeg tro.

 

Dead Space skal vel være et skrekkspill? Da blir det jo litt feil at jeg bare blir irritert når de idiotmonstrene dukker opp. Men når de er døde blir det bare kjedelig helt til neste skuffelse dukker opp. ;)

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Spilte The Sims 3 i en uke, men det var lenge nok til å gjøre kona mi lesbisk. (I spillet, heldigvis.) Counter-Strike spilte jeg i ti minutter. WoW holdt jeg ut med i to måneder, men mest fordi det var det første MMOet mitt noensinne. Nå for tiden går det mest i Sly Collection, Need for speed og Lufia DS mens jeg gleder meg til Mortal Kombat. ;) Men dropper Dead Space.

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...