Gå til innhold

Nøster opp Kirby-dato (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et ordspill får aldri blitt flaut!

 

Dette spiller ser utrolig kult ut, den grafiske stilen heklet sammen med måten hele garn-ideen er gjennomført på får spillet til å fremstå som noe helt eget. Da får det heller være at det er tilsynelatende møkkenkelt og veldig barnslig.

 

Begynner virkelig å bli på tide med en Wii.

Lenke til kommentar

Mitt syne r bare basert på hva jeg har lest folk skrive og i all hovedsak denne filmen med gameplay.

 

For å utdype litt vil jeg presisere at "barnslig" ikke gjør meg noen ting, jeg har flust av spill myntet på mindreårige enda jeg er tre år unna tredve. Det jeg mente var spillets fargepalett (som også gjør spillet veldig pent) og lyd-designet. Og mens barnslig ikke gjør meg stort, syns jeg sukkersøtt kan bli litt mye.

Lenke til kommentar

Tja, vil ikke si det er møkkenkelt, akkurat og barnslig akkurat.

 

Etter å lagt noen timer i spillet, er oppfatningen min som følger: Det å komme seg gjennom banene er kjempeenkelt, men det å klare dem med maks antall edelstener (som man plukker opp underveis), er mye verre. Spillet har en mekanikk ganske lik Sonic, der man mister alt om man berører en fiende eller lignende. Også likt Sonic, kan man plukke det man mister opp igjen, men man mister "streaken" sin. For maks poeng må man komme seg gjennom brettene uten å misse en eneste gang, og da er det plutselig ikke så lett lenger.

Lenke til kommentar

@AltF4: En film med gameplay sier meg ingenting hvordan det er å spille det. Å se noen spille og å spille selv er to helt forskjellige ting. Og jeg ser på at du spiller f.eks Street Fighter 4 og suser igjennom på vanskeligste vanskelighetsgrad betyr det ikke at jeg også kan det. ;)

 

@kakarisen: Helt enig der. Å komme seg fra start til mål er nok enkelt, men det er bare en liten del av spillet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...