Gå til innhold

Vil ikke bekrefte Halo HD (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er vel egentlig ikke så begeistret for remakes av eldre spill. Greit nok med spill som blir sluppet ut på PSN og Xbox Live som oppussede versjoner av gode gamle klassikere. Remakes av spill som såvidt har rukket å bli en generasjon gamle derimot har jeg litt problemer med å se nødvendigheten til. En Final Fantasy 7 remake (la oss, for the sake of argument, si at det kommer i 2011) er et eksempel på hva jeg synes er helt på grensen av "tillatt".

 

Men for ikke å bli forvekslet med en som hater all forandring så liker jeg visse aspekter ved remakes. Om et "ikke-helt-gammelt-nok-spill" hadde blitt gitt ut igjen nå nylig med ikke noe mer nytt enn skarpere teksturer hadde jeg blitt litt irritabel. Om det derimot hadde blitt gitt ut med multiplayer over ze internets så er det gull. Da tilegger man spillet noe ekstra utover det originale, uten å nødvendigvis forandre noe.

 

Halo: Combat Evolved får man kjøpt på Xbox Live og det vil da være i HD når man spiller det på en moderne skjerm. Det er til og med nytt nok til at det er like moro nå som det var da. Da er det vel ikke nødvendig med en ny versjon helt enda?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

jeg tilhøre den "yngre garde", derfor var det første jeg tenkte når jeg så det bildet i denne artikkelen, "HVEM gidder å kjøpe et slikt spill?!", men så kom jeg på at det ble lagd i 2002 :D

 

Litt morsomt å tenke på, at da jeg spillte Halo på Xbox i 2002 var grafikken helt utrolig. Fikk nesten hakeslepp og jeg husker jeg stoppet opp flere steder for å nyte den flotte grafikken. Når jeg ser det nå ser ikke akkurat fullt så pent ut :p Men et av tidenes beste FPS, sammen med GoldenEye, er det uansett for meg.

Lenke til kommentar

Halo: Combat Evolved får man kjøpt på Xbox Live og det vil da være i HD når man spiller det på en moderne skjerm. Det er til og med nytt nok til at det er like moro nå som det var da. Da er det vel ikke nødvendig med en ny versjon helt enda?

Litt enig her. Det eneste er at det virker som det kjører dårligere på 360 enn det gjorde på gamleboksen. Men spillet ser fortsatt forholdsvis pent ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...