Gå til innhold

Assassin's Creed i lyntempo (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den grunnleggende formelen med parkour/free running og snikmord vil nok uansett ikke endre seg stort. Eller?

 

Håper da ikke det.

 

Synd at favorittene skal gå melkeveien.

 

De har jo bare levert kvalitetspill hittil, så en slik påstand er usaklig til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar

Nå vet jo ikke vi hvor mange utviklingsteam Ubisoft til enhver tid opererer med for å produsere Assassin's Creed-serien, men det er vel naturlig å anta at teamene har vokst i både størrelse og antall i takt med seriens popularitet.

 

For alt vi vet har et annet team enn det som stod bak Brotherhood jobbet med AC3 siden AC2 var ute av dørene.

Lenke til kommentar

Det er vel en mulighet for at det er et annet team bak brotherhood som Zealuu sa, de kan for eksempel i framtiden ha et team som lager AC3 også et annet team som lager et spill som bygger på storyren til AC3. Kan jo hende at "kjerne teamet" har jobbet på AC3 siden AC2, mens de i mellomtiden lagde Brotherhood for og fortsette historien til Ezio litt til. Just a thought.

Lenke til kommentar

For alt vi vet har et annet team enn det som stod bak Brotherhood jobbet med AC3 siden AC2 var ute av dørene.

Jeg håper og tror at dette stemmer. Utviklingen av AC3 og Brotherhood kunne pågått samtidig ettersom jeg vil tro spillene ligner relativt mye på hverandre. Det er vel ikke umulig at Brotherhood er for Ubisoft det ODST var for Bungie mens de jobbet på Reach.

Lenke til kommentar

Synd at favorittene skal gå melkeveien. Håper de klarer å følge det opp såpass at det blir et like bra spill, som forgjengerne.

Gjør ingenting for meg så lenge de klarer å gjøre det på samme måte som med CoD. At de deler på å utvikle og at vi får det beste i serien annenhvert år og til slutt når de beste utviklerne føler seg ferdige med serien kommer de som har fått være med på lasset med et som faktisk hevder seg, les: black ops.

Lenke til kommentar

syns blodsugerne Activision kan helle få ut fingern å lansere spillene sine feilfrie til alle platformene og ikke ende med å utsette PC med 6-12 mnd på hvert spill som dem lanserer....er forkastelig å høre venner snakke om AC3 og hvor digg det var å gjøre ditt og datt når PC versjonen slippes 6mnd senere enn resten

 

konsoller har faen meg gjort utviklere late og konsoller har allerede møtt deres grenser(GT5 måtte dem fjerne innhold pga PS3 ikke hadde nok "krefter")

vil gjerne se at spill som er multiplatform at de faktisk lanserer til alle platformene til samme dato eller venter til at alle platformene er klare til lansering

 

så langt har activision på deres siste 3-4 spill vært kun dualplatform(PS3 Xbox 360) og PC versjonen har fortsatt vært totalt uferdig(og faktisk fortsatt blitt lansert selv om den personen som ga klarsignal om at spillet var klart skulle hatt nakkeskudd for idioti...ja snakker om failops her som var tidenes FPS skuffelse på flere nivå) eller har blitt utsatt lanseringsdato(ex AC3 som er blitt utsatt ca 4-5 mnd mens dem slipper PS3 og 360)

 

spillindustrien har begynt å ligne mer og mer på den norske politikk....dem lover gull og grønne skoger men når det kommer til stykket skjer ikke en dritt av det dem lover

 

 

heh gikk litt mye offtopic her men : IT'S THE TRUTH!

Endret av Ra1dMaX
Lenke til kommentar

Synd at favorittene skal gå melkeveien. Håper de klarer å følge det opp såpass at det blir et like bra spill, som forgjengerne.

 

Nå har de ikke melket enda, vil jeg påstå, men jeg er enig i frykten din. Syns derimot fokuset er feil, det er tross alt "vi" som kunder som gjør melking mulig.

 

Har enda ikke prøvd brotherhood, mulig det blir til jul.

Lenke til kommentar

sadfez: det er jo et år siden AC2 kom ut, men se på ACB det er jo et drit bra spill. du trenger nok ikke uroe deg om at det skal bli like bra, det er utrolig va de for gjort på bare et år ;)

 

sadfez: det er jo et år siden AC2 kom ut, men se på ACB det er jo et drit bra spill. du trenger nok ikke uroe deg om at det skal bli like bra, det er utrolig va de for gjort på bare et år ;)

Lenke til kommentar

syns blodsugerne Activision kan helle få ut fingern å lansere spillene sine feilfrie til alle platformene og ikke ende med å utsette PC med 6-12 mnd på hvert spill som dem lanserer....er forkastelig å høre venner snakke om AC3 og hvor digg det var å gjøre ditt og datt når PC versjonen slippes 6mnd senere enn resten

 

konsoller har faen meg gjort utviklere late og konsoller har allerede møtt deres grenser(GT5 måtte dem fjerne innhold pga PS3 ikke hadde nok "krefter")

vil gjerne se at spill som er multiplatform at de faktisk lanserer til alle platformene til samme dato eller venter til at alle platformene er klare til lansering

 

så langt har activision på deres siste 3-4 spill vært kun dualplatform(PS3 Xbox 360) og PC versjonen har fortsatt vært totalt uferdig(og faktisk fortsatt blitt lansert selv om den personen som ga klarsignal om at spillet var klart skulle hatt nakkeskudd for idioti...ja snakker om failops her som var tidenes FPS skuffelse på flere nivå) eller har blitt utsatt lanseringsdato(ex AC3 som er blitt utsatt ca 4-5 mnd mens dem slipper PS3 og 360)

 

spillindustrien har begynt å ligne mer og mer på den norske politikk....dem lover gull og grønne skoger men når det kommer til stykket skjer ikke en dritt av det dem lover

 

 

heh gikk litt mye offtopic her men : IT'S THE TRUTH!

 

Mulig jeg misforsto, men det er Ubisoft som lager AC spillene.

Lenke til kommentar

syns blodsugerne Activision kan helle få ut fingern å lansere spillene sine feilfrie til alle platformene og ikke ende med å utsette PC med 6-12 mnd på hvert spill som dem lanserer....er forkastelig å høre venner snakke om AC3 og hvor digg det var å gjøre ditt og datt når PC versjonen slippes 6mnd senere enn resten

 

konsoller har faen meg gjort utviklere late og konsoller har allerede møtt deres grenser(GT5 måtte dem fjerne innhold pga PS3 ikke hadde nok "krefter")

vil gjerne se at spill som er multiplatform at de faktisk lanserer til alle platformene til samme dato eller venter til at alle platformene er klare til lansering

 

så langt har activision på deres siste 3-4 spill vært kun dualplatform(PS3 Xbox 360) og PC versjonen har fortsatt vært totalt uferdig(og faktisk fortsatt blitt lansert selv om den personen som ga klarsignal om at spillet var klart skulle hatt nakkeskudd for idioti...ja snakker om failops her som var tidenes FPS skuffelse på flere nivå) eller har blitt utsatt lanseringsdato(ex AC3 som er blitt utsatt ca 4-5 mnd mens dem slipper PS3 og 360)

 

spillindustrien har begynt å ligne mer og mer på den norske politikk....dem lover gull og grønne skoger men når det kommer til stykket skjer ikke en dritt av det dem lover

 

 

heh gikk litt mye offtopic her men : IT'S THE TRUTH!

 

Mulig jeg misforsto, men det er Ubisoft som lager AC spillene.

 

Ubisoft , Activision begge er like jævlige når det kommer til såkalte Multiplatformreleases som ender opp som dual release.

Skal en spillutgiver gi ut et spill i multiplatform bør dem faenmeg release til alle platformene til samme dato og at spillet fungerer som det skal

Lenke til kommentar

sadfez: det er jo et år siden AC2 kom ut, men se på ACB det er jo et drit bra spill. du trenger nok ikke uroe deg om at det skal bli like bra, det er utrolig va de for gjort på bare et år ;)

 

sadfez: det er jo et år siden AC2 kom ut, men se på ACB det er jo et drit bra spill. du trenger nok ikke uroe deg om at det skal bli like bra, det er utrolig va de for gjort på bare et år ;)

 

Jeg er enig i at Brotherhood er svært bra, men det har en stor feil. Det er bare AC2 i reprise med hester. Grafikken er den samme. Tidsepoken er den samme. Animasjonene er de samme. Folkene er de samme. Lydene er de samme. Selv historien er bare en fortsettelse av AC2. Jeg regner derfor ikke Brotherhood som et nytt spill, men mer som en expansion til AC2. Men akkurat det gjør at neste AC kan bli svært bra eller svært dårlig. Om de bare spyr ut AC etter AC for å tjene raske penger vil jeg gå fort lei. For den saks skyld, blir neste AC i Italia i den samme tidsepoken som AC2 og Brotherhood vil jeg neppe være interessert (selv om det skulle være en ny hovedperson og ny historie.) Derimot kan Brotherhood ha vært planlagt som en expansion, men vokste totalt ut av kontroll og ble gitt ut som et eget spill. Om det stemmer vil det nok ha vært et eget team som har jobbet med neste AC i lang tid allerede, kanskje til og med fra før AC2 ble gitt ut. Stemmer det vil det kan det ikke komme fort nok. :D

 

Om det er AC3, hvilken tidspoke vil vi ha? Vi hadde Jerusamel og korstogene i AC2, og AC2/Brotherhood foregår i Italia under rennesansen eller noe sånt. Ikke helt sikker, men har ikke fulgt med på historien i noen av dem. :p Jeg ville ikke hatt noe imot AC under den amerikanske borgerkrigen, eller kanskje under første verdenskrig et sted? Vi har hatt mye ørken og varme, så er det ikke på tide med snø og kulde? Tenk bare på mulighetene. Grav deg ned i snøken, vent til en vakt går forbi og gå til angrep. Distraher vakter med en snøball. Lag snømann. :p Kanskje stå på ski ned et fjell? Det grunnleggende (parkour, snikmord, blande seg inn i folkemengder osv) må være det samme, men om alt det er rett kan det foregår når som helst for min del.

Lenke til kommentar

Jeg har tidligere gjettet på den franske revolusjonen som setting for AC3, det er fremdeles mitt tips. :p

 

Ellers tror jeg kanskje man er best tjent med å se på Brotherhood som en slags "multiplayer expansion" til AC2. De fikk vel ikke tid eller anledning til å få med absolutt alt i AC2, så de laget et innimellom-spill.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...