Gå til innhold

Call of Duty sprenger alle rekorder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det er likevel ingen tvil om at Xbox 360 har vært det mest populære formatet for dette spillet, og det velger Activision og Treyarch å feire med å gi ut den kommende kartpakken til Microsoft-konsollen først."

 

"Det velger de å feire..".. hva f$%&*?! Kjøpt og betalt drittselskap.

 

Hadde Sony solgt mest eksemplarer hadde de jo sikkert gitt det ut på PSN først, dette virker jo som et slags "takk takk" til den gruppen som har kjøpt flest eksemplarer.

Lenke til kommentar

Det var vel ikke akkurat uventet at Xbox ville selge flest, så dette tror jeg har vært planen hele tiden, for at de så har kommet opp med en slags unnskyldning ("Tusen takk til Xbox for flest solgte spill" osv"). Spesielt når man ser at det var akkurat dette de gjorde med MW2 også. Hvorfor skal jeg bli straffet fordi Xbox solgte flest spill? Er vel ikke min skyld det. Jeg synes det er dårlig gjort å utgi samme spill til flere konsoller, for så å favorisere den ene.

Lenke til kommentar

Det var vel ikke akkurat uventet at Xbox ville selge flest, så dette tror jeg har vært planen hele tiden, for at de så har kommet opp med en slags unnskyldning ("Tusen takk til Xbox for flest solgte spill" osv"). Spesielt når man ser at det var akkurat dette de gjorde med MW2 også. Hvorfor skal jeg bli straffet fordi Xbox solgte flest spill? Er vel ikke min skyld det. Jeg synes det er dårlig gjort å utgi samme spill til flere konsoller, for så å favorisere den ene.

 

Hvordan hadde responsen din vært om ikke "din" konsoll ble taperen da?

Og du blir vel ikke straffet i ordets rette forstand, da du (som du nevner) ikke har gjort noe galt, men du har heller ikke "krav" på DLC, det er ene og alene Activision's valg.

 

Misforstå meg rett, jeg liker heller ikke Activision sin politikk, men de er da vitterlig ikke de første med tids-eksklusive DLCer.

Lenke til kommentar

At "min" konsoll ble taperen har ikke mye å si. Selvfølgelig, jeg ville nok ikke skreket like høyt om Xbox tapte, fordi det ikke hadde hatt noen innvirkning på meg, men jeg hadde syntes at det hadde vært like urettferdig uansett konsoll. Og at Activision ikke er de første er jeg klar over, men det burde ikke være et argument for handlingene deres.

Lenke til kommentar

Har spellet til PC. Har spilt meg til SOG oppdraget.. Når jeg skal gå under en bru i en skyttergrav treffer jeg en usynlig vegg, så jeg får ikke fortsette...Nån andre som har samme problem?? E det bare å starte ny Campaign, eller må man re-installere heile dritn?

 

Hvis du treffer på en usynlig vegg, er det fordi du ikke kan/skal gå i den retningen. Følg oppdraget og du vil klare deg.

Lenke til kommentar

Det er i grunnen trist som faen at så mange kjøper et så middelmådig spill. Etter å ha spilt alt for mye MW2 var jeg en av dem som gikk i fellen og kastet meg over et veldig uferdig produkt. Spillet har sine nyvinninger, men SP er som vanlig crapt, og MP er ødelagt av lag, hip fire, dårlig/for små kart, osv. At de tør begynne med salg av kartpakker er bare frekt. Fiks alle feilene først!

Lenke til kommentar
Like overvurdert som Avatar og Lady Gaga.... når neste spill kommer kaster vel alle BO under bussen akkurat som med MW2. Først syns alle det er det beste spillet ever, men etter noen måneder begynner whiningen.

 

Tviler på at jeg kommer til å kjøpe mer CoD spill egentlig. Har kjøpt de tre siste, men satt på gjerdet angående BO da jeg syntes MW2 var søppel. Spilte mw1 istedetfor mw2, så blir nok til at jeg fortsetter med BO til jeg er lei av CoD generelt. Syntes BO er knall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...