Gå til innhold

Anmeldelse: Assassin's Creed: Brotherhood (X360/PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser at enkelte andre medier gir terningkast 3 og 4... Er disse helt på jordet, ellerhva skjer?

RIMELIG stor forskjell på 3/6 (eller 5/10 da) og 9/10...

Legger virkelig anmelderne så mye vekt på sine egne preferanser? Burde ikke dette være vurdert litt mer objektivt. jeg mener ikke nå at gamer.no dummer seg ut, men noen har helt klart innrømmet en gang for alle at de overhodet ikke har peiling.

Jeg har ikke prøvd spillet og kan derfor ikke si om det er VG/DB/pressfire.no som driter på draget eller om det er andre spillmedier.

Noe skurrer...

Lenke til kommentar

ser at enkelte andre medier gir terningkast 3 og 4... Er disse helt på jordet, ellerhva skjer?

RIMELIG stor forskjell på 3/6 (eller 5/10 da) og 9/10...

Legger virkelig anmelderne så mye vekt på sine egne preferanser? Burde ikke dette være vurdert litt mer objektivt. jeg mener ikke nå at gamer.no dummer seg ut, men noen har helt klart innrømmet en gang for alle at de overhodet ikke har peiling.

Jeg har ikke prøvd spillet og kan derfor ikke si om det er VG/DB/pressfire.no som driter på draget eller om det er andre spillmedier.

Noe skurrer...

 

Det er vanskelig nok å sikre objektivitet i forskning, selv statistisk forskning, og mange vil si umulig. Du etterlyser det i anmeldelser? Det er selvsagt et spørsmål om personlig preferanse. Hvordan skulle det kunne være objektivt? Det måtte i så fall bare være en liste av spillets funksjoner. Eller kanskje hvis alle anmeldere ble enige om en serie "krav" for idealspillet, slik at de kunne krysse det av på en liste og rankere spillene etter det. :)

 

Det vi forventer er at de gir spill en sjanse, og at de gjør seg opp en informert, personlig mening om opplevelsen slik den fortoner seg for dem.

Lenke til kommentar

ser at enkelte andre medier gir terningkast 3 og 4... Er disse helt på jordet, ellerhva skjer?

RIMELIG stor forskjell på 3/6 (eller 5/10 da) og 9/10...

Legger virkelig anmelderne så mye vekt på sine egne preferanser? Burde ikke dette være vurdert litt mer objektivt. jeg mener ikke nå at gamer.no dummer seg ut, men noen har helt klart innrømmet en gang for alle at de overhodet ikke har peiling.

Jeg har ikke prøvd spillet og kan derfor ikke si om det er VG/DB/pressfire.no som driter på draget eller om det er andre spillmedier.

Noe skurrer...

 

Hvem er det som har gitt spillet 3/6? Jeg har så langt kun sett veldig gode anmeldelser (8/10+), og de aller fleste gir den 9 og høyere. Det eneste unntaket jeg har sett er DB/Pressfire.no, som gir en 4. VG gir jo spillet en 5'er som tilsvarer (over) 8/10, så de er vel på "samme side" som gamer.no

Lenke til kommentar

Godt lesestoff dette her, selv om anmeldelsen hadde unødvendig mange rare feil... :S

 

Men jeg kjenner meg veldig igjen med anmelderen, at jeg aldri falt helt pladask for spillene, men at jeg fremdeles likte dem veldig godt (1ern og 2'ern). Så dette skal uten tvil kjøpes snart, men er ikke noe jeg må ha akkurat NÅ :)

Lenke til kommentar

Godt lesestoff dette her, selv om anmeldelsen hadde unødvendig mange rare feil... :S

 

Men jeg kjenner meg veldig igjen med anmelderen, at jeg aldri falt helt pladask for spillene, men at jeg fremdeles likte dem veldig godt (1ern og 2'ern). Så dette skal uten tvil kjøpes snart, men er ikke noe jeg må ha akkurat NÅ :)

Gi gjerne tilbakemelding på hva disse rare feilene er, slik at de kan rettes.

Lenke til kommentar
MIKAEL H. GROVEN, 1. januar 1970 01:00
Kuuult... Assasins Creed Brotherhood har vært ute lenge nå! :D:)

Kansje ikke vits å kommentere, tråden er vel så gammel at den er død ^^. Også kl. ett om natten 1 januar 1970 da. :):D

Men bra anmeldelse, kansje dette kan bli noe å ønske seg eller å kjøpe i gave til jul. :)

Endret av PcAj
Lenke til kommentar

Premisset for en vellykket kamp et å kjede sammen angrep.

der skulle det vell stått "er" i steden for "et", nevner det kun siden jeg så at dere skrev at dere ville ha tilbakemeldinger på slike rare feil.

 

veldig bra anmeldelse, men med sånne skrivefeil så mister jeg flyten i den ellers så kjekke lesinga, faller liksom utav det og må lese setningen om igjen for å se om det var noe jeg ikke forstod.

 

kommer sikkert til å få refs av andre lesere for denne kommentaren, men gir tilbakemelding siden dere vil ha det.

 

PS: denne feilen er på side 2, jeg tror det skal være en feil til på side 1 som ligner :p

Lenke til kommentar

Må si jeg er overrasket over hvor god denne franchisen har blitt. Eneren hadde jo genial setting, men det var jo som kjent mange feil. Etter de begynte med litt GTA-aktig oppbygging av oppdrag og verden så har det hele blitt langt bedre. Storyen er jo genial og settingen og konseptet fantastisk. I tillegg har det hjulpet meg til å bli helt besatt av arkitektur, spesielt fra denne tidsperioden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...