Gå til innhold

Shogun 2 får dato (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg, håper bare de ikke gjør bueskyttere like kraftige som i 1'eren, var ganske latterlig :p

 

Likte Napoleon Total War, men brettet ødelag mye for min del. Tror 1 hoved faction kan bli litt kjedelig i lengden, men hvem bryr seg når de valgte en av de desidert kuleste kriger nasjonene gjennom tidene?

 

Håper kvinnfolka har roet seg litt ned siden sist og (geisha)

Lenke til kommentar

Fikk bare spilt Shogun: Total War så vidt i mine tidlige dager, men Medieval: TW, Rome: TW og Medieval 2: TW har jeg hatt mye moro med. Makan til artige strategispill skal man lete lenge etter. Selv Age of Empires 2 må gi tapt for de tidlige Total War-spillene. Det massive antallet soldater, dybden i strategiske planer og ikke minst viktigheten av taktikker under slagene har gjort Total War-spillene gull verdt. Eneste negative som kan sies er at AI-en i spillene er blitt forfordelt oppmerksomhet. Altså i den originale betydningen av ordet. Ting som grafikk, lyd og cut-scenes har vist vært viktigere enn den kunstige intelligensen. Forhåpentligvis blir det lagt litt mer håndtverk i den kunstige intelligensen denne gang. Har forsåvidt ikke lagt til den dårlige intelligensen på slagmarken i Rome: Total War og Medieval 2: Total War så mye, men mer på strategikartet hvor allierte har en tendens til å erklære krig mot deg etter sitt eget for godt befinnende ol.

 

Shogun 2: TW ser jo ut til å bli det klart vakreste og peneste spillet i serien hittil. Er bare å se på gameplay-videoer og skjermbilder. Litt vel heavy bruk av kirsebærstrær, men hvem kan ta dem på det? Er det et tre man forbinder man Japan er det jo nettopp krisebærstreet. Ellers ser jo soldatene fryktelig detaljerte ut. Godt jeg får meg nytt skjermkort om ikke lenge tror jeg. ^^ For det der ser ikke lettkjørt ut. ^^ Men jeg må si jeg gleder meg allerede, og tror det blir et kjøp, selv om den kunstige intelligensen kanskje ikke blir prioritert denne gangen heller. Men det får vi vel fort se.

Lenke til kommentar

Gutta Creative Assembly har aldri slutta å imponere meg. Selv om de siste spillene fra 1700 tallet ikke fenget meg så har jeg alltid hatt mulighet til å trekke meg tilbake til Rome og Medieval 2. Det har blitt putta in altfor mange timer inn i Total War serien fra min side.

 

Et garantert kjøp fra min side i mars (i2011?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...