Gå til innhold

Postal III er snart ferdig (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ? @ Pinng

Tror dette spillet kan bli lett underholdning på LAN eller lignende, men ikke noe mer.

Når Postal 2 var hot shit var det jo gøy for en kid på 13-14 å springe rundt, halshugge tilfeldige mennesker med en gammel spade og urinere på skrottene.

Ikke spesielt modent på noen som helst måte, men fornøyelig til tider.

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar

Kanskje vi trenger slike spill for strekke strikken om hva som er "lov" for spill å ha med seg. Vi ser i film, blod og gørr er tillat, spiller ingen rolle hvor kontroversielt. I spill blir slikt sett ned på, etterfulgt av et hylekor og lovforbud. Vi trenger slikt for å tøye strikken og bevege oss fremover om hva som er lov i spill.

 

Eg hadde svært stor glede av Postal 1, eg likte spesielt lydene i spillet der folk var livredde. Håper lyden blir veldig bra i Postal 3. Håper bare på Postal3 ikke bare prøver selge pga blod og vold, men også har en historie som er bra nok, trenger ikke være noe kreativt vi aldri har sett før, men som står i stil med volden og skaper en mening rundt den.

Lenke til kommentar

Kanskje vi trenger slike spill for strekke strikken om hva som er "lov" for spill å ha med seg. Vi ser i film, blod og gørr er tillat, spiller ingen rolle hvor kontroversielt. I spill blir slikt sett ned på, etterfulgt av et hylekor og lovforbud. Vi trenger slikt for å tøye strikken og bevege oss fremover om hva som er lov i spill.

 

Eg hadde svært stor glede av Postal 1, eg likte spesielt lydene i spillet der folk var livredde. Håper lyden blir veldig bra i Postal 3. Håper bare på Postal3 ikke bare prøver selge pga blod og vold, men også har en historie som er bra nok, trenger ikke være noe kreativt vi aldri har sett før, men som står i stil med volden og skaper en mening rundt den.

Er det ikke mening nok å kunne kverke folk med en håndholdt grevling? Var da pokker til storforlangende mennesker her på forumet da.

Lenke til kommentar

Postalspillene er elendige på alle måter. Det er vel derfor de har oppnådd en slags kalkunstatus.

 

 

Eg hadde svært stor glede av Postal 1, eg likte spesielt lydene i spillet der folk var livredde. Håper lyden blir veldig bra i Postal 3. Håper bare på Postal3 ikke bare prøver selge pga blod og vold, men også har en historie som er bra nok, trenger ikke være noe kreativt vi aldri har sett før, men som står i stil med volden og skaper en mening rundt den.

 

Hva er poenget med det? Spill er mer enn voldelige nok allerede.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...