Gå til innhold

Ranet til seg Black Ops (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet har blitt bygget opp av markedsføringsavdelingen hos Activision til å bli den største lanseringen av et actionspill siden MW2, så jeg forstår at mange der ute, anmeldere inkludert, har bitt på kroken. Jeg derimot, som har tidligere Treyarch-utgivelser og MW2 ferskt i minnet, holder meg langt unna fiskestanga deres.

 

Jeg kommer til å gjøre god research hos kritiske røster før jeg kjøper dette spillet. God markedsføring og mye hype kan gjøre mange blind. Men ikke denne anden. :)

Lenke til kommentar

Ingen? Se på kommentarene på vg.no og sikkert andre steder hvor det ikke har fått topp karakter, finnes nok av de som mener Black ops fortjener topp karakter "fordi".

 

For å være helt ærlig, de som supplerer kommentarene på VG og DB sine nettsider ligger like under Tea Party-aktivister på listen over folk hvis meninger jeg velger å vende et døvt øre. :p

 

At spill med et stort markedsføringsmaskineri i ryggen ikke nødvendigvis automatisk blir mesterverk av den grunn alene, burde vi i grunn ha lært oss nå.

Lenke til kommentar

Rett har du i det at du har lov til å ha dine egne meninger om ting, og du har også lov til å ytre dem. Det er derimot ingenting i lovverket som tilsier at forum som dette ikke kan ha sine egne regler regler innenfor nevnte regelverk. Og med det sagt kan jeg informere deg om at den artikkelen denne tråden omhandler ikke dreier seg om spillet og dets kvaliteter, men om et ran. Dermed er dine meninger om Black Ops like lite interessante i denne sammenhengen som hvorvidt høner faktisk kan fly eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...