Gå til innhold

Nytt Battlefield avslørt (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skuffende, ja. DICE kunne heller konsentrere seg på de store spillene, og bl.a. BF1943 på PC.

 

Selv om BFBC2 var meget bra føltes det allerede litt unødvendig i forhold til Battlefield 3 som også er i produksjon. BF P4F føles derfor som enda mer unødvendig bruk av ressurser etter min mening... Heller et helt fantastisk BF3 enn tre "OK" BF-spill.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

"Battlefield Play4Free vil inkludere et såkalt mikrotransaksjonssystem som lar deg handle nytt utstyr for digital valuta som også kan kjøpes for penger. Denne valutaen deles også med Battlefield Heroes."

 

Altså, det koster penger :D

 

(Jeg vet at spillets innhold kan nytes uten å betales for, men i likhet med Heroes blir nok dette også et spill man legger fra seg fort på grunn av at de som betaler får urettferdige fordeler.)

Lenke til kommentar

Virker ikke som at de har brukt for mye tid på dette spillet, virker som at de bare har kastet nye textures og pusset litt på gamle modeller fra BF2 og laget en "Best off" map-pack og gir det ut online.

 

Hadde det vært BF2 maps laget om til Frostbite motoren hadde jeg vurdert å nerdgasme...men dette ble bare gratis nostlagi i mine øyne :-\

Lenke til kommentar
"Battlefield Play4Free vil inkludere et såkalt mikrotransaksjonssystem som lar deg handle nytt utstyr for digital valuta som også kan kjøpes for penger. Denne valutaen deles også med Battlefield Heroes."

 

Med andre ord blir det urettferdig for de som ikke bruker penger på det? Tragisk dårlig konsept i et multiplayer spill. Gi meg Bad Company 3 heller.

Lenke til kommentar

Heter spillet virkelig "Play4Free"?

Og hvis de absolutt må fokusere så mye på at spillet er gratis, hvorfor har de da mikrotransaksjoner?

Og har de ikke giddet å lage nye kart engang, siden de viser Strike at Karkand i traileren? Dette kunne jo vært traileren for en utvidelsespakke til BF2.

Lenke til kommentar

Jeg lukter ekstremt fail.. Battlefield-serien har aldri kommet seg etter suksessen med BF 1942. Bare pumper ut spill som kunne og burde vært bedre. Jeg blir lei meg..

Battlefield 1942 (2 millioner kopier solgt første året)

Battlefield Vietnam / 2142 (Fant ikke noen tall)

Battlefield 2 (2.2 mill solgte iløpet av første året)

Battlefield: Bad Company 2 (ca 5 millioner solgt siden utgivelse)

 

Eneste nedturen for min egen del var BF 2142 pga bugs og at jeg generelt ikke likte settingen noe spesielt godt. Men om det solgte mye aner jeg ikke.

 

Suksess i spillverdenen er målt i salg og tallene tatt i betraktning så har ikke suksessen avtatt siden BF1942 så påstanden din er uten spesiell rot i virkeligheten i så måte.

Om du personlig mener at de andre spillene i serien ikke når opp til BF1942 så skal du selvsagt få lov til å mene det men det blir i så fall dine personlige meninger og ikke fakta.

Når det gjelder "gratis"-spill av denne typen så missliker jeg hele ideen rett og slett fordi en kan betale seg "god" ved å bruke kredittkortet og kjøpe bedre våpen og utstyr for ekte penger. Plattformen blir forskjellig avhengig av hvor mye penger du har lyst/råd til å legge i spillet. Og så tar det ressurser som kunne vært brukt til å forbedre eksisterende og kommende titler :p

Endret av Phydeos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...