Gå til innhold

Utforsk Titanic i ny simulator (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må jo være en våt drøm for alle historieintetesserte med vannskrekk.

 

Spillet bør få en viss dybde så det er noe å hente for de som har en interesse. Hvis ikke kan det ende opp med å bare være godt på bunnen.

 

lol. Tror vi klarer flere puns :D

Gleder meg som en laks til å dykke ned i dyp historiefortelling og fuktig gameplay. All kritisk sans vil bli kastet på havet sålenge det lekker grafikk og drypper litt realistisk historie, men det er tross alt et tysk spill så jeg vil ikke ikke ta alt for god fisk. Selv om jeg må inrømme at de har meg på kroken.

Lenke til kommentar

Kanskje greit å få med seg at denne simulatoren er helt naturtro til det originale vraket. de har tatt bilde av hvert eneste alen av vraket. Grunnen til at de lager dette spillet er fordi vraket er i ferd med å ruste vekk.

 

Om spillet gjør som Titanic og synker på jomfruturen går vi glipp av en gyllen mulighet til å bli godt kjent med denne skatten med andre ord. Vi sitter tross alt i samme båt.

 

Får bare ikke håpe spillet blir gitt ut av griske haier som sjøsetter denne skuta før den er klar eller har et kontrolloppsett som fordrer at du er en blekksprut for å gjøre det bra.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det virker som Play.com vil ta det inn, og de vil logisk nok selge det for en lavere pris (under NOK 200). Utgiveren vil ha £25 for det. Play.com har også en avvikende tittel; "Titanic Simulator" og prisen deres gjelder ved forhåndsbestilling. Det finnes dessverre ingen informasjon om spillet på Plays produktside. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg vil ha det, selv om jeg finner mange nisjespill interessante. Dette er kanskje mer for de spesielt interesserte.

Lenke til kommentar

På dere virker det som denne tittelen treffer kalde kommentarer.

Uheldigvis holde rikke komentarene deres vann og utsagnene synker fort i et kaldt miljø. Heldig for dere så reddes jo barn og kvinner først .) Jeg håper for deres skyld at dere ikke spiller i korps orkester eller lignende. Men ellers så har dere første klasses kommentarer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...