Gå til innhold

Anmeldelse: Star Wars: The Force Unleashed II (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
forholdet mellom Anakin Skywalker og Dronning Amidala.

Haha, tror nokk heller det er Prinsesse Leia du sikter til her xD

Umm, nei, det er det ikke. Anakin er jo Leias far så hvis han siktet til det ville det vært litt rart. :blink: Anakin og Amidala er riktig da deres romanse er en stor del av de nye filmene (1-3).

 

Uansett, spillet bestilte jeg for lenge siden og skal nok klare å spille det, selv om det ikke er så bra som jeg hadde håpet. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Har fullført dette å må si jeg ble meget skuffet. Jeg elsket eneren pga du kunne spille flere karakterer og varierte lokasjoner. Det er ikke tilfellet her. Bare oppdrag nr2 gir følelsen av variasjon, resten ser nesten identisk ut. Du møter aldri noen andre en Kota gjennom spillet heller. Nei, dette er hva en expansion pack såg ut i gamle dager.

Lenke til kommentar

RockstaR, har du noen konstruktive argument å komme med eller er uttalelsen din "helt latterlig" det eneste du har å komme med?

 

Stormwolf, nå er det en god stund siden jeg spilte 1'eren og syns den var utrolig middelmådig/kjedelig, men jeg kan ikke huske åfå spille flere karakterer foruten Darth Vader i intro oppdraget.

Lenke til kommentar

 

Uansett, spillet bestilte jeg for lenge siden og skal nok klare å spille det, selv om det ikke er så bra som jeg hadde håpet. :)

 

Haha! Hvordan vet du at det ikke er så bra som du hadde håpet? Du har jo strengt tatt bare lest en personlig mening av en skribent fra Gamer.no. test det, spill det, og bedøm selv om det er så bra du hadde håpet :p

 

For å være litt saklig også, så er jeg ikke noe fan av Star Wars, og heller ikke spillene. Eneren ble fort kjedelig for min del, så jeg har rett og slett ikke gidda å teste toeren.

Lenke til kommentar

# Wild Child, I dag, 00:48

forholdet mellom Anakin Skywalker og Dronning Amidala.

Haha, tror nokk heller det er Prinsesse Leia du sikter til her xD

 

uhm... nei Wild Child.... Prinsesse Leia og Luke Skywalker tenker du på?? Anakin hadde amidala.....

 

Eww de er jo tvillinger...

 

Forøvrig helt enig. Kort som fy. spillte gjennom det på ca 4 timer... det er for lite.

Lenke til kommentar

 

Uansett, spillet bestilte jeg for lenge siden og skal nok klare å spille det, selv om det ikke er så bra som jeg hadde håpet. :)

 

Haha! Hvordan vet du at det ikke er så bra som du hadde håpet? Du har jo strengt tatt bare lest en personlig mening av en skribent fra Gamer.no. test det, spill det, og bedøm selv om det er så bra du hadde håpet :p

Ah, det gikk vel ikke så klart frem av innlegget mitt, men jeg har prøvd det litt, og jeg stiller meg bak alle de middelmådige karakterene spillet har fått. I forhold til forventningene som diverse videoer og slikt skapte er dette absolutt ikke så bra som jeg hadde forventet. Jevnt over middelmådig så langt, akkurat som anmeldelsen gir uttrykk for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...