Gå til innhold

Anmeldelse: Fable III (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du glemte Lost Odyssey :)

 

Men tilbake til Fable III. Har bare spilt noen minutter, men jeg kjenner meg igjen om det går ann å si det på den måten. På godt og på vondt. Førsteinntrykket er bra :)

 

Lionhead lover og skryter mye, men jeg syns personlig det er bra at noen i bransjen tør å prøve, det er lov å ha ambisjoner, våge noe nytt. De innfrir ikke alltid, men det hadde vært utrolig kjedelig om alle skulle følge den trygge sti.

Det er godt mulig at leppa til den godeste Peter atter en gang har vært ute med for mye, men jeg har planer om å dømme fable III ut i fra det det er, og ikke hva det kunne vært. So to speak.

 

Kudos til Øystein for en hærlig anmeldelse. Helt sjef når en anmelder klarer å få frem de emosjonelle sidene ved å være en gamer.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Fable1 var genialt. Oppfølgeren var skuffende på mange måter, likte spesielt ikke at de hadde fjernet rustning verdier totalt fra spillet. Ingen tunge rustninger som gav deg forbedret beskyttelse mot fysiske angrep, du kunne like godt vandre rundt naken! Fable3 ser veldig likt ut det forrige, noe som ikke nødvendigvis gjør det til et dårlig spill. Bare ikke spektakulært og nyskapende. Skal iallfall kjøpe det, Fable gir meg alltid en spesiell følelse. Elsker musikken. :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...