Gå til innhold

- HD-oppussing interesserer oss ikke (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft prater piss som vanelig, Halo CE,Fable og Star Wars : Knights of The Old Republic hadde solgt som hakka møkk....

Det tror jeg også, det hadde solgt som bare det. Nesten garantert, og fordelen er jo også at nye gamere som ikke har spilt de geniale klassikerne vil kunne få mye mer lyst til å endelig få spille de gamle genierklærte spillene :-)

 

Men på noen områder er jeg ganske enig i at fokusen alltid bør være å komme med nye ideer eller oppfølgere.

Mange eksempler på "remakes" som ikke har slått ann på samme måte som originalen(MGS1 kontra Twin Snakes på GC). Selvom Resident Evil REmake faktisk blei veldig bra da.

Men om det bare er justering av grafikken, som klarer å bevare stemningen fra original-spillet er jeg helt sikker på at det vil slå ann.

 

Hadde f.eks: Final Fantasy 7 kommet i ny versjon på PS3, hadde nok salget eksplodert. Det er nesten garantert.

 

Og ny versjon av KOTOR og Halo på Xbox 360 hadde også blitt genialt...^^

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Sony har en maskin som ikke er bakoverkompatibel, Microsoft har en maskin som er bakoverkompatibel med de spillene folk flest vil "ha i HD", samtidig som de er tilgjengelige for kjøp rett fra xboxen. Vennligst se forskjellen.

PS3 er bakoverkompatibel for oss som kjøpte den på lanseringsdagen....60gb <3

 

Og det du sier om Xbox 360, de er ikke i ekte HD da...langt ifra. De er ikke forbedret på noen måte, såvidt jeg husker er det heller ikke widescreen i Halo(ihvertfall ikke widescreen i den versjonen som er mulig å kjøpe på Marketplace) xD

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Ja jeg skulle gjerne ha hatt den versjonen selv.

 

Jeg har ikke sagt noe annet enn at spilla kjører i HD-oppløsning på 360, noe som er sant. De er ikke forbedret nei, så halo:CE støtter ikke widescreen.

Okei...men da er vi enige da :-) Håper seff at det kanskje kommer nye versjoner, men er mer for nye spill og nye opplevelser.

Det å tenke framover, og ikke bakover syns jeg er en bedre ting egentlig ;-)

 

Gode spill kommer og går, må håpe at fremtiden bringer spill som utklasser tidligere spill. Halo Reach var jo for eksempel en utrolig god opplevelse <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...