Gå til innhold

Uncharted 3: World of Deceit avslørt? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har fått med oss hva enkelte mener om Uncharted 2-anmeldelsen et par millioner ganger, det er notert og arkivert.

 

Men dere legger jo opp til dette selv ved den bortimot spydige avslutningen på artikkelen her.. Noe lignende skrev dere vel forrige gang dere omtalte noe Uncharted-greier også. Jeg tror dere liker det. :)

Lenke til kommentar

I følge denne artikkelen er det bare en student som har tegnet og skapt en fiksjonell oppfølger til Uncharted 2. Naughty Dog har ingenting med tegningene å gjøre, og jeg siterer:

 

"The guy used the Uncharted universe as the basis for mock work for one of his classes and even listed it as such where the pieces were posted: Uncharted 3 pieces I did for architecture class.

 

Ser ut som om vi må belage oss på å vente litt til. :(

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Det er nesten helt utrolig att hver gang anmeldelsen til uncharted 2 blir nevnt så tar enkelte til bruk spydspisser og andre våpenskyts og ikke i min villeste fantasi klarer jeg ikke å begripe hvorfor. Greit nok att anmeldelsen er ett slags motpol de hva disse selv mener men det er for svarte BARE 1 av 1000 vis av anmeldelser av spillet.

 

Når det gjelder denne artikkelen så har det vist seg i ettertid att en person har lagd noen concept art tegninger noe som Laland fint klarer å bekrefte med sin link i hva han sier så selv om mange av oss meg selv inkludert venter på ett Uncharted 3 men visstnok var det falsk alarm denne gangen.

Lenke til kommentar

Har fryktelig lyst på Uncharted 3, da Uncharted 2 var hovedgrunnen til at jeg kjøpte PS3.

Prøve litt på 1'ern, men det var bare ikke så bra som 2'ern.

 

Men har og lyst til å selge PS3'en da jeg bruker XBOX360'en for konsolspill.

 

SUkk.... vanskelig.

 

 

hehe motsatt av deg jeg.Har helt sluttet å spille på Boxen og bruker bare PS3en nå. ELsker den stillegående sexy lille tingen hehe. Nå går det i God of war remakene. Nei, bye bye M$. Uncharted 3 hadde vært VELDIG velkomment her i gården forresten!!

Lenke til kommentar

Gimme gimme gimme!!! Jeg simpelthen ELSKER uncharted-spillene. Og jeg er uenig med anmelderen. Jeg syns personlig 2-eren var bedre enn 1-eren.

 

Eneste som var bedre på eneren var lokasjonen. Det spillet hadde et urealistisk tullete antall fiender som spawnet rundt hvert eneste hjørne, 2eren hadde ikke samme problemet. Story på begge var bra så har ikke noe å si der.

Lenke til kommentar

I følge denne artikkelen er det bare en student som har tegnet og skapt en fiksjonell oppfølger til Uncharted 2. Naughty Dog har ingenting med tegningene å gjøre, og jeg siterer:

 

"The guy used the Uncharted universe as the basis for mock work for one of his classes and even listed it as such where the pieces were posted: Uncharted 3 pieces I did for architecture class.

 

Ser ut som om vi må belage oss på å vente litt til. :(

 

Riktig! I tillegg har Sonys awesome Kevin Butler postet X antall ganger på N4G om at alle konseptbildene og selve navnet "Uncharted 3: World of deceit" er så falske som det går an.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...