Gå til innhold

Sniktitt: Need for Speed: Hot Pursuit (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan står det til med støtte for ratt og pedaler?

Har koset meg uendelig mange timer i Playseat WRC og Logitech G25 med Need For Speed Shift.

 

Men støtten for dette var heller laber i Criterions eget Burnout Paradise (ps3)

Mitt kjøp av dette spillet er avhengig av dette......

Endret av arnt0r
Lenke til kommentar

1) Ut fra en av de tidlige trailerne så det ut som om det er stor grad av strikk-effekt (bilene bakerst kjører fortere enn de forrest) i dette spillet, er dette stadig tilstede? Tenker da særlig på flerspilleraspektet.

 

2) Er det split-screen multiplayer i dette spillet?

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

1) Ut fra en av de tidlige trailerne så det ut som om det er stor grad av strikk-effekt (bilene bakerst kjører fortere enn de forrest) i dette spillet, er dette stadig tilstede? Tenker da særlig på flerspilleraspektet.

 

2) Er det split-screen multiplayer i dette spillet?

 

1. Jeg opplevde ingen strikkeffekt i flerspiller, og de dyktigste sjåførene i åttespillersøkten vår var milevis foran de dårligste politibetjentene. Nå er ikke det akkurat konkrete bevis, men jeg opplevde aldri noe sånt, verken i en- eller flerspiller.

 

2. Nei, ikke såvidt jeg vet. Det var ingenting som hintet til det i menyene, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Dette virket interessant!

 

Skal forsøke en PC demo før eventuelt kjøp tho.

 

Tror vi kan være sikker på at det ikke er noe SIM, men at det er et veldig underholdende spill å spille. 4 vs 4 politi/røver matcher må jo være som skapt for god multiplayer moro :D

 

Edit: 8 var max i flerspillerdelen eller?

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Jeg avventer en anmeldelse fra Gamer.no, men dette ser ut til å kunne bli mitt første NFS-kjøp på en laaang tid.

 

Om jeg får med meg noen på dette vil dette faktisk bli mitt første NFS siden Need for Speed 3 Hot Pursuit. Jeg aner et mønster her.

 

Egentlig ikke gira for bilspill, men det er noe med denne tittelen som ligger mitt hjerte nær. NFS 3 HP ble i sin tid spilt til det nesten ikke var noe igjen av discen, og selv pappa kastet seg på racet etter laveste rundetid mulig å oppnå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...