Gå til innhold

Kan Microsoft danke ut Steam? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dude wat. Games for Windows Live =...Hva?

Failed copy protection platform OG failed content delivery platform i ett?

Skulle likt å se dem komme noen vei med den. Lykke til.

QFT. Games For Windows Live må være noe av det største makkverket jeg har blitt prakket på meg ved installasjon av enkelte spill. Absolutt ingen nytte. Kun til irritasjon.

 

MEN! Steam trenger sårt en konkurrent, og det gagner bare oss forbrukere.

Endret av Zarunil
Lenke til kommentar

Games for Windows Live er noe av det mest forferdelige jeg er blitt påtvunget!

Det er sjeldent man er borti noe så fullstendig talentløst.

 

Steam har en enkel og oversiktlig interface som ikke forvirrer. Microsofts definisjon av en god interface er mest mulig farger og undermenyer, kombinert med et utall registreringer, tilbud og surr.

 

Jeg kommer ALDRI til å gidde å sjekke ut games for windows live frivillig igjen, for jeg forbinder det bare med plagsom, uoversiktig drit. Derimot kan jeg godt surfe litt rundt på nyheter og spill på Steam hvis jeg ikke har noe bedre å gjøre ...

Lenke til kommentar

Dude wat. Games for Windows Live =...Hva?

Failed copy protection platform OG failed content delivery platform i ett?

Skulle likt å se dem komme noen vei med den. Lykke til.

QFT. Games For Windows Live må være noe av det største makkverket jeg har blitt prakket på meg ved installasjon av enkelte spill. Absolutt ingen nytte. Kun til irritasjon.

 

MEN! Steam trenger sårt en konkurrent, og det gagner bare oss forbrukere.

 

Ikke så veldig begeistret for dette selv, og i tillegg til all installasjonen og den biten der får man ikke en gang en tjeneste som klarer å synkronisere gamertagen opp mot den man bruker på Xbox 360.

 

Konkurranse er veldig bra, og selv om jeg er utrolig fornøyd med Steam har jeg ingenting i mot at det kommer konkurrenter og snuser på kaka. Om prisen skulle trykkes ned hadde det vært veldig velkomment!

Lenke til kommentar
Kan Microsoft danke ut Steam?

Nei

 

Valve tell us Steam now has over 30 million accounts, with new user growth up 178% over last year, and sales up over 200%. For reference, Xbox Live has 25 million accounts total.

(Total number of accounts is well over 35 million – 30 millions are just active accounts, those who were online in last 30 days.)

http://www.pcgamer.com/2010/10/18/30-million-gamers-now-use-steam/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...