Gå til innhold

Fall from Heaven-veteran til Stardock (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempespennende! Fall From Heaven og Elemental er to kongespill. Dette tror jeg blir ekstremt bra.

 

 

 

Hva er status på dette spillet nå?

 

Kanskje gamer.no burde skrive en anmeldelse av spillet, i disse Civilization-dager :)

 

Vent i alle fall til 1.1, spillet i dag er veldig bugga og ubalansert. Mest som en beta versjon egentlig.

Lenke til kommentar

Elemental: War of Magic minner en del om Civilzation, men jeg vil si det er mye mer likt Master of Magic. Det er ikke dårlig i sin nåværende tilstand, men kunne ha vært langt bedre om de hadde jobbet litt mer med det. Kampene spesielt er ganske dårlig utført. Av og til dreper jeg en fiende med en eneste fireball, mens andre ganger blir hele hæren min drept av en identisk fiende uten å treffe en eneste gang. AIen er ikke helt god, og grafisk ser det ikke så bra ut. Det ser ikke direkte dårlig ut, men det mangler detaljer.

 

Det største problemet er at de to største i denne sjangeren akkurat nå er Elemental og Civ V, og begge trenger en patch. Civ V trenger sårt en patch til AIen og Elemental trenger en patch til det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...