Gå til innhold

Gran Turismo 5 utsatt igjen (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har igrunn fått bare mindre og mindre tro på dette spillet.

Men blir nok et kjøp uansett, så lenge karierre modusen er like kjek som i GT4.

Håper bare alt skrøyte kommer til å være merkverdig hos oss som spiller.

Jeg driter personlig i om de har tweaka ting som vi ikke legger til alikevel.

Å vist de ikke har fikset gir systemet i GT5, så har de igrunn ikke gjort noe god jobb.

Lenke til kommentar

Har kjøpt PS3 og G27 pga dette spillet, og Racing-stol kommer.

Har seff prolouge og gamer det til jeg blir helt svimmel.

 

Men det blir vel litt lenge å være svimmel det nå da,

 

Har gledet meg mere til 2nov en til jul eller bursdagen min, og så skjer det ingenting på 2nov allikevel?

 

de som gikk ut å ENDELIG hadde en slippdato og de som fokuserte sååå mye på 2nov, så blir det utsatt igjen..:(:(:(

 

HUFF,HUFF... men,men, bedre seint en aldri da. Bare det kommer nå da! huh

Lenke til kommentar

Flott at de vil polere spillet til det beste det kan bli, men dette begynner å bli latterlig. Når var det den aller første antydningen til et utslippsvindu kom? 2007? 2008? Det bør være ute før jul for Sonys del, dette er absolutt et av årets knalltitler. Innmari kjedelig for både dem og forbrukere hvis det må settes tilbake til etter julehandelsesongen. Håper det kommer i løpet av november, og håper de får trykket kopier nok til alle som vil ha.

Lenke til kommentar

Dette var en stor overraskelse! Hadde aldri trodd at dette spillet kom til å bli utsatt igjen!

 

Sier som jeg har sagt før, jeg tror på spillet når jeg ser det. Men jeg skjønner ikke at de tør å bruke samme unnskyldningen om og om igjen. For så mange ganger som de har sagt at de utsetter for å få få et spill av beste kvalitet. Det blir garantert et sykt bra spill, men hvor merkbare er disse kvalitetsendringene for spillerene? Jeg nekter å tro at jeg kan sitte og se på det spillet og innrømme ærlig at jeg skjønner hvorfor Turn10 kan gi ut 3 bilspill på samme tid.

 

Og dette er ikke ment som noe Fanboy-isme fra min side, jeg har faktisk kjøpt meg PS3 på grunn av GT5, og gleder meg veldig, men jeg synes det er dårlig gjort overfor fans å komme med unnskyldninger gang på gang. Folk har faktisk allerede betalt masse penger for å få lov til å spille en spillbar demo (prologue), og det er ganske lenge siden. Hva kommer til å være endret rent spillmessig fra denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...