Gå til innhold

Nytt spill fra Valve (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da old, han ble tatt opp av VALVe for ca litt over ett år siden, og foressten så har Heroes of Newerth tatt over DOTA-tronen så Icefrog er bare "litt" sent ute.

"For en stund tilbake ble IceFrog, hjernen bak det svært suksessrike Warcraft 3-kartet Defense of The Ancients hyret av Valve og satt som prosjektleder for et nytt spill."

 

Hadde du faktisk lest nyheten så hadde du sett at dette omhandlet at det kom en kunngjøring om HVA det er imorgen og ikke at de har tatt han inn

Lenke til kommentar

Håper det ikke er enda en DoTA-klone, da.

 

Samme her, og med tanke på at Valve har for vane å lage førstepersonsskyttere kan jeg ikke helt tenke meg at det blir noe slikt, selv om kloke hoder sikkert ville finne en fungerende måte å spille DotA i førsteperson. Uansett er jeg veldig spent på hva dette blir!

Lenke til kommentar

morsomt at antakelig ganske mange av LoL og HoN fanbasen vil hoppe over til dette nye, kun forde Icefrog er med på leken. Dog, valve pleier å levere solide saker. Lurer på om den gretne elitistiske gjengen som florerer dota,hon og lol vil dominere valve sin dota klon (hvis det er en klon), og hvordan dette vil påvirke meningene til resten av spillerne.

 

Blir vel uansett oss forbrukere som vinner, hvis det da ikke blir en tredeling av spillerne.

Lenke til kommentar

Jeg blir irritert når jeg hører at IceFrog er "hjernen bak DoTA" overalt. Seriøst?

 

Og

 

Det var da old, han ble tatt opp av VALVe for ca litt over ett år siden, og foressten så har Heroes of Newerth tatt over DOTA-tronen så Icefrog er bare "litt" sent ute.

 

og forresten vant LoL "Best Online Game Design", "Best Visual Arts", "Best Online Technology", "Best New Online Game" og "Choice Online Audience Award winner" prisene på GDC i år, og er også nominert for Golden Joystick Awards.

 

I tillegg har det også vunnet:

- Gamespy Gamer's Choice Award for PC Game of the Year.

- IGN Reader's Choice Award for PC Best Strategy Game and PC Best Multiplayer Game

- PC Gamer's DotA-Style Game of the Year

- NeoGAF MMO Game of the Year

- GamersNexus RTS Game of the Year

- MMOSite Reader's Choice Best MMORTS and Best New MMO 2009

 

Mener ikke å starte opp en kamp her, men er irritert og sliten etter å ha gjort lekser hele dagen, og blir da ganske opprørt når spillet jeg bruker rundt 70% av spilletiden min på blir undertrykt slik :cry:

Ikke det at å vinne mange priser gjør at LoL er bedre enn HoN, for dette kommer kun ann på smak og behag.

Lenke til kommentar

Jeg blir irritert når jeg hører at IceFrog er "hjernen bak DoTA" overalt. Seriøst?

 

Og

 

Det var da old, han ble tatt opp av VALVe for ca litt over ett år siden, og foressten så har Heroes of Newerth tatt over DOTA-tronen så Icefrog er bare "litt" sent ute.

 

og forresten vant LoL "Best Online Game Design", "Best Visual Arts", "Best Online Technology", "Best New Online Game" og "Choice Online Audience Award winner" prisene på GDC i år, og er også nominert for Golden Joystick Awards.

 

I tillegg har det også vunnet:

- Gamespy Gamer's Choice Award for PC Game of the Year.

- IGN Reader's Choice Award for PC Best Strategy Game and PC Best Multiplayer Game

- PC Gamer's DotA-Style Game of the Year

- NeoGAF MMO Game of the Year

- GamersNexus RTS Game of the Year

- MMOSite Reader's Choice Best MMORTS and Best New MMO 2009

 

Mener ikke å starte opp en kamp her, men er irritert og sliten etter å ha gjort lekser hele dagen, og blir da ganske opprørt når spillet jeg bruker rundt 70% av spilletiden min på blir undertrykt slik :cry:

Ikke det at å vinne mange priser gjør at LoL er bedre enn HoN, for dette kommer kun ann på smak og behag.

 

Jeg håper du er klar over at HoN var i beta-stadiet i 2009, og derfor ikke hadde mulighet til å vinne priser som de du lister opp.

Blir litt flaut å si at spillet er bedre enn HoN pga det.

 

Ellers er spillet allerede blitt "annonsert", det har kommet concept art og GameInformer har allerede testet det ut og intervjuet. Linky: http://gameinformer.com/b/features/archive/2010/10/13/dota-2-announced-details.aspx

Lenke til kommentar

HoN er en enormt vellykket dota klone om jeg skal bedømme det etter betaen (spilte en god del, mens en bråte kompiser spiller det enda). LoL kan jeg ikke uttale meg om, men jeg er enig i at ihvertfall i "dota 2" så bør det være endel nyskapning. Ellers ser jeg ikke hvordan det kan bli bedre enn HoN (flott grafikk, blåkopi av veldig mange helter fra dota, solid gjennomført osv.)

Lenke til kommentar

...forkortet for ikke å ta for masse plass...

 

Jeg håper du er klar over at HoN var i beta-stadiet i 2009, og derfor ikke hadde mulighet til å vinne priser som de du lister opp.

Blir litt flaut å si at spillet er bedre enn HoN pga det.

 

Ellers er spillet allerede blitt "annonsert", det har kommet concept art og GameInformer har allerede testet det ut og intervjuet. Linky: http://gameinformer.com/b/features/archive/2010/10/13/dota-2-announced-details.aspx

 

Først og fremst sa jeg aldri at LoL var bedre enn HoN, dette prøvde jeg å få klart fram hvis du leser den nederste linja. Var heller hvordan han mente at LoL ikke hadde noe å si mot HoN, at HoN allerede hadde kapret tronen. Prisene var derfor ment til å vise at LoL faktisk har noe å si, og kan ikke bare bli glemt bort på den måten og la HoN gå til topps helt uten motstand. Du har helt rett i at HoN ikke fikk være med i kampen om mange av prisene, og at utfallet muligens ville vært annerledes hvis dette var tilfellet. Det skal allikevel sies at den kunne ha vært med i enkelte av dem. Men som jeg sa, er det ikke priser som bestemmer om det er bra eller ikke. Baken er delt i to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...