Gå til innhold

Fallout: New Vegas mot strømmen (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestillte i forrige veke - vart Mercenary Pack på meg. Synest det virkar kulast, men når sant skal seiast så bryr eg meg ikkje så mykje om slike tilleggspakkar. Gleder meg vilt. Blir nok ein del asosiale helger framover. Det mest eg har lest av previews ser meget lovande ut. Mest av alle kanskje han som var stor Fallout 1 & 2-fanog heller avvisande til Fallout 3, som trudde dette kunne bli eit kanonspel. Mine fantasiar er at grafikken og kampane frå Fallout 3 er kombinert med det meir intrikate og dynamiske historien frå forgjengarane samt stemninga og miljøet ein fann der. Einaste minus er at eg, som med Fallout 3, synest mange av våpna samt måten du held dei på ser litt kunstig ut.

Lenke til kommentar

Men siden de tydeligvis baserer seg på F3, så tviler jeg på at det blir det.

 

Tja, de bringer jo tilbake en hel del ting fra FO1/2 som ikke var med i FO3. Jeg tror nok rammeverket for New Vegas-opplevelsen vil ligge tettere opp mot de gamle spillene enn det FO3 gjorde.

 

 

At de også tar det nye perspektivet hele veien med skikkelig iron sights, i stedet for retardzoomen Bethesda inkluderte i FO3, er strålende. Det er et godt eksempel på at Obsidian forstår hele "You can't be half a gangster no more, Nucky"-problematikken. Så lenge spillet skal være FPS på overflaten, så burde det ikke gjøre det halvveis. Det ligger ingen automatikk i at de underliggende RPG-elementene blir bedre fordi FPS-skallet er dårligere, selv om det kan virke som om Bethesda trodde det. Eventuelt bare kom de ikke på at Iron Sights er en god idé - personlig utstår jeg ikke crosshairs i spill man kan leve seg inn i (f.eks. STALKER); da er det greit å kunne bruke iron sights.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...