Gå til innhold

Klart for Michael Jackson-MMO (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da er det nok fullt skjør på pedo vitser og plastisk kirurgi online ja, vet ikke om han skulle "fortjene" det eller ikke men er skikkelig Drittlei. Vitser som er linket til etc for meg bare til å tenke på tid\når dette skal bli ferdig, for det er ikke morsomt (trossalt lest slike vitser siden tja er det fra 90 tallet et sted). MJ skulle virkelig stått i ordboka bak utrykket Elsker å Hate.Og ja det begynner å bli litt ut for min del.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Syntes pedovitsene om Michael Jackson er motbydelige. For alle som har mer enn en hjernecelle og har satt seg litt inn i rettsakene vil se at Michael Jackson har vært et offer for rykter , medias spekulasjoner og griskhet.

 

 

Beklager, men etter en hendelse/rettsak, skulle man nesten tro mannen ville vært mer forsiktig, noe som ikke skjedde (han har forsåvidt aldri blitt dømt, alltid betalt seg ut, så teknisk sett er jo han ikke en pedofil, men å spøke mot en person burde absolutt være lov, spesielt disse vitsene, de er jo ikke av uten grunnlag)

 

 

Uansett, jeg kan ikke akkurart se for meg at dette blir en suksess, men fasinerende konsept er det.

Lenke til kommentar

For alt vi vet så er ikke Michael Jackson en pedofil, vi som publikum vil nok aldri få vite sannheten om ryktene.

Men jeg syntes det er idiotisk å skylde på noen i det hele tatt,

 

Men Kjendiser har en tendens til å gjøre mye forskjellig.

 

Men jeg som ikke er fan av noen musikk personer, det blir litt mye, greit han var jo kongen av pop..

Men når du får den, 1 års (jubeleum eller hva det heter), når den går i reprise på de fleste norske kanaler, flere ganger i året, syntes jeg det tar litt av.

Lenke til kommentar

PRÆHHÆHÆÆHÆHÆH!!! :D

 

 

Sorry, det er bare så festlig når folk, i fullt alvor, klarer å foreslå at mannen IKKE var pedo?

 

World Net Daily:

 

"Pop superstar Michael Jackson admitted last night in a television documentary that he loves to have young boys sleep in his bed.

 

Michael Jackson: "It's what the whole world should do." (file photo)

 

 

What's more, everyone should do it, says the 44-year-old Jackson, who was accused of sexually molesting a 13-year-old boy a decade ago, and who admits recently encouraging a 12-year-old cancer sufferer to sleep in his bedroom.

 

“It's what the whole world should do,” Jackson told interviewer Martin Bashir on the Granada television program, "Living With Michael Jackson," according to a London Times account."

 

 

Fyren var i beste fall en forskrudd tulling og i verste fall en som misbruker barn og ødelegger liv og familier. Jeg respekterte han som dyktig musiker da jeg var yngre, til tross for at han oppførte seg som en tulling. Nå derimot har jeg oppdaget at tingene jeg liker best (som f.eks en episk solo i Beat It) var laget av andre som Quincy Jones som produserte og Eddie Van Halen som sto for gitaren.

 

Og ON topic: En MJ MMO? Jeg skal ikke si et garantert nei før jeg har sett/prøvd det (fat chance!) men jeg sliter med å engang forstå hva konseptet skulle være. Skeptisk? Hell yes.

Lenke til kommentar
Sorry, det er bare så festlig når folk, i fullt alvor, klarer å foreslå at mannen IKKE var pedo?

 

Nytter ikke bryte ut å hyle når du motsier deg selv på slutten!.

 

Fyren var i beste fall en forskrudd tulling og i verste fall en som misbruker barn og ødelegger liv og familier

 

Forkjell på å bli sett på som forskrudd små gal (som er en veldig flyktig definisjon) og være Pedo? (fryktelig stor forkjell). Siden du er så nær ved å inse dette selv nå burdet du faktisk lese din egen post en gang til. Videre håper jeg også du og resten av verden slutter å synes pedo vitsene er morsome og ikke hyler og maser om plastisk-kirurgi etc hver gang det står noe om MJ (kommer trolig ikke til å skje i min levetid men), tror flere en meg synes at dette begynner å bli gammelt nytt å ikke minst skjedelig nytt.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se på dette som noe annet ett patetisk forsøk på å tjene enda mer penger på en enda mer patetisk mann. Jeg for min del håper at det blir en gigantisk flopp.....

 

Og til alle dere som forguder Michael Jackson... Hallo? Wake up... Det finnes så mange ting som den mannen har gjort som skulle ha fått dere til å si... Damn that man is f***** up.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se på dette som noe annet ett patetisk forsøk på å tjene enda mer penger på en enda mer patetisk mann. Jeg for min del håper at det blir en gigantisk flopp.....

 

Og til alle dere som forguder Michael Jackson... Hallo? Wake up... Det finnes så mange ting som den mannen har gjort som skulle ha fått dere til å si... Damn that man is f***** up.

 

Hele innlegget ditt er et godt eksempel på hvorfor dette bare fortsette og fortsetter, hatere bare elsker å hate denne mannen. Trolig har du aldrig ofret en tanke på all vedledighet denne karen har brukt penger på, det er jeg sikker på du ikke har gjort pga du er for opptatt med å hate. Og ja vitsene og nyhetene rundt MJ er så gammle å brukt opp!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...