Gå til innhold

Djevelen gråter igjen (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke Devil May Cry-spillene, men stakkars fans...

Hva har de gjort med Dante?!?! Han så jo faktisk tøff ut og nå ser han ut som en femi, utmagret emo-gutt som gir en flyvende faen i alt. Dette er hva som skjer om dagen med alle remakes som skal treffe "et bredere publikum" - historien og karakterene mister sitt særpreg og blir til listepop med rosa farger og enklere budskap.

I tillegg er musikken i traileren horribel! BLARGH! :wacko:

 

Gamle Dante:

856523-dante_sword_master_super.jpg

 

Nye Dante:

216537-1.jpg?rand=D5E2ED6A-C47F-3467-CCCD8913A523F0E7

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

...Hva har de gjort med Dante?!?! Han så jo faktisk tøff ut og nå ser han ut som en femi, utmagret emo-gutt som gir en flyvende faen i alt...

Og han så ikke femi ut før? :lol:

Det at han så tøff ut før, er jeg enig i. Men jeg synes fortsatt han ser tøff ut nå. Syntes han så kjip ut første gangen jeg så traileren, men da jeg så den igjen, syntes jeg han var litt kul allikevel.

Btw. Dante har da alltid gitt en flyvende faen i alt...

Lenke til kommentar

...Hva har de gjort med Dante?!?! Han så jo faktisk tøff ut og nå ser han ut som en femi, utmagret emo-gutt som gir en flyvende faen i alt...

Og han så ikke femi ut før? :lol:

Det at han så tøff ut før, er jeg enig i. Men jeg synes fortsatt han ser tøff ut nå. Syntes han så kjip ut første gangen jeg så traileren, men da jeg så den igjen, syntes jeg han var litt kul allikevel.

Btw. Dante har da alltid gitt en flyvende faen i alt...

Hehe! Tja, før var han mer mannlig-femi, mens nå er han tynn og mer dame-femi i kroppsholdningen.

Ja, du har rett at han ga en generell faen, men ikke på den samme måten.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Devil May Cry-spillene, men stakkars fans...

Hva har de gjort med Dante?!?! Han så jo faktisk tøff ut og nå ser han ut som en femi, utmagret emo-gutt som gir en flyvende faen i alt.

Tjah... jeg synes egentlig at begge er kjempeglatte og like barske som en maskarabørste.

Men men, jeg har ingenting imot homofiler så jeg synes det er flott at det finnes spillserier som Devil May Cry og Final Fantasy for guttene der ute som setter pris på litt homoerotikk.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

faen ta capcom for at de lager en ny dante som ser ut som en faggot.Dante i DMC har alltid vært badass og geniale kommentarer,mens nå får vi en slags emo twilight fag som er ut som en kjærrling som er med i x-men 2 eller 3.

Og det heter ikke fekting,det blir for dumt.han fekter ikke.Vil dante være demon.

Synd at det ikke blir noe mer om dmc5 inkluderende dante,nero,vergil og kyrie noe som hadde vært epic bra.

Lenke til kommentar

ehhh han ser definitivt mye mer Gay ut med den røde skinnjakka og sverdet på skuldren i min bok -DEFINITIVT- , hjelper heller ikke at de røde sknnjakken er åpnet inkl en muskuløs hårløs kropp under og topper det med et sleskt smil.

 

Ja nye, bildet ser emo ut, enig der. Men det er jo litt mer troverdig med tanke på jobben til Dante hehe, for meg blir det en liten forbedring med den nye looken (troverdig i forhold til handlingen, mange av heltene i Asiatiske spill er mest troverdig til å drive med drama dans, svanesjøen osv).

 

Men på den andre siden så ser omtrent samtlige Asiatiske spill gay ut (Av mangel på bedre utrykk) i så stor grad at det til tider blir for mye for min del. Men ja som nevnt sikkert flott for alle som liker litt Homoerotikk ;)

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Virker som det er en mye yngre Dante, kanskje slik han var når han var ungdom?

Men skal ikke uttale meg for mye, har bare sett animeen, ikke spilt noen av spilla.

Vel, i starten av DMC-historien var Dante ikke mer enn en ungdom, så jeg tror ikke dette er noen prequel på noen måte i alle fall. Det er nok bare det at de vil begynne på nytt, og fortelle historien på en annen måte.

 

Det jeg liker best med traileren er slutten, hvor han ligger oppå den statuen(?), og hvor kald han er i forhold til de forrige spillene :)

Lenke til kommentar

En udødlig kan også blø/få blåmerker om man slåss mot demoner. Tror ikke Dante er Superman heller :p

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_976580&v=akljkLFNAB0&feature=iv

Spol til 4:00

 

Ansiktet hans blir slått flere centimeter ned i bakken av en annen halvdemon, for så å bli naglet fast til en statue av et 2 meter langt sverd. Og han gir faen.

Dette er den Dante DMC-fans elsker. Han er CURAAAAYZY

 

Her dreper han demoner med biljardballer mens han spiser pizza. Nuff said.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...