Gå til innhold

Microsofts enorme Halo-forventinger (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allerede bestilt dette. Venter i spenning. En av styrkene til Halo er jo Live (noen vil kanskje påstå at det er den eneste styrken) og jeg har spilt mye CoD online, men det er liksom mye mer variasjon i Halo. Bare det at man kan ta ibruk et stort antall kjøretøy åpner for mange nye taktikker - og sammen med arsenalet man har til disposisjon blir det mange ulike metoder for å oppnå flest mulig kills. Jeg synes CoD mangler dette. Det handler mer om hvor mange man dreper, enn hvordan. I Halo 3 kunne jeg ta meg tid til å gå inn i Theater mode og se enkelthendelser om igjen, lagre dem og vise til interesserte. Dette tror jeg aldri at jeg hadde giddet i CoD.

 

Så det er helt klart noe spesielt over Halo, men CoD kommer nok til å selge en del til de som er ute etter noe som er hakket mer realistisk. Jeg ender nok opp med begge til slutt.

Lenke til kommentar

Siden det førsta Halo spillet så har resten bare vært en stor lang reprise synes jeg, som en som spiller MYE så er jeg faktisk ikke interisert et dugg av Halo Reach...tror dette er først og fremst for die hard fans av Halo spillene.

 

Men håper at Halo Reach er mye bedre en dem siste i serien og at jeg kan spise mine ord, venter på litt reviews og se. Får se hva anmeldere jeg "stoler" på sier om spillet...for tror det vil bli mye svada anmeldelser av dette hype maskineriet av et spill.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...