Gå til innhold

Oblivion-film på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prince of persia floppet? Filmen tjente jo inn en gode ~2mrd kroner, noe som vil si at de fikk ~ 800 millioner kr i fortjeneste. Jeg ville ikke kalt det en flopp men jaja..

 

Oblivion film.. vel, pop er forsåvidt den eneste gode spill - filmen jeg har sett, så det er mulig og lage en god spill - film, håper oblivion blir en av disse. Har sikkert brukt over 300+ timer på oblivion, og det spillet er elsk.

Lenke til kommentar

Prince of persia floppet? Filmen tjente jo inn en gode ~2mrd kroner, noe som vil si at de fikk ~ 800 millioner kr i fortjeneste. Jeg ville ikke kalt det en flopp men jaja..

 

Oblivion film.. vel, pop er forsåvidt den eneste gode spill - filmen jeg har sett, så det er mulig og lage en god spill - film, håper oblivion blir en av disse. Har sikkert brukt over 300+ timer på oblivion, og det spillet er elsk.

Mainquest i Morrowind hadde trolig virket bedre å filmatisere samt at landskapet og miløet er mer spennende. Morrowind med avatar grafik hadde sett bra ut :)

Lenke til kommentar

Oblivion er det utvilsomt det beste spillet noen gang laget.

Ouch. I forhold til mange andre spill der ute, og spesielt sine forgjengere, er ikke Oblivion det beste spillet noengang laget. Langt derifra.

 

  1. The Elder Scrolls 3
  2. Dragon Age: Origins
  3. Mass Effect
  4. Two Worlds
  5. Demon Souls
  6. Fallout 3
  7. Lost Odyssey
    +++
     

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...