Gå til innhold

Anmeldelse: Logitech Wireless Gaming Mouse G700 (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har både Mamba og G700 (som jeg hadde test ute av for en måneds tid siden). Har også hatt Microsoft SideWinder X8 (som jeg har gitt bort). Både Mamba og X8 er knallgode mus, men G700 trumfer dem begge.

 

Logitech G700 er rett og slett en utrolig snasen spillmus, og har tatt over æresplassen på skrivebordet mitt - i alle fall frem til det evt dukker opp noe enda bedre til test. Uten at jeg ser for meg at det skjer med det første. ;)

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert å erstatte min trofaste G5 med G500 (som er mer eller mindre identisk, bare med litt flere knapper) ... Fremdeles skeptisk til hele trådløs-greiene. Fungerer G700 slik at man kan poppe i USB-ledningen når den er tom for batterier og fortsette, eller må man ta en pause mens den lades opp til et minimum?

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert å erstatte min trofaste G5 med G500 (som er mer eller mindre identisk, bare med litt flere knapper) ... Fremdeles skeptisk til hele trådløs-greiene. Fungerer G700 slik at man kan poppe i USB-ledningen når den er tom for batterier og fortsette, eller må man ta en pause mens den lades opp til et minimum?

"G700 kan også brukes sammen med en annen medfølgende USB-kabel, noe som lar deg bruke spillmusa på helt vanlig måte" Høres sånn ut ihvertfall.

Lenke til kommentar

Dårlig erfaring med Logitech gaming-mus (overraskende kort levetid) og skepsis til trådløse mus (kjipt å oppleve problemer midt i kampens hete og tape pga. dødt batteri) gjør at jeg styrer unna og fortsetter med Razer. Er heller ingen fan av mange knapper overalt som man trykker på ved et uhell. Less is more!

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert å erstatte min trofaste G5 med G500 (som er mer eller mindre identisk, bare med litt flere knapper) ... Fremdeles skeptisk til hele trådløs-greiene. Fungerer G700 slik at man kan poppe i USB-ledningen når den er tom for batterier og fortsette, eller må man ta en pause mens den lades opp til et minimum?

 

Med en gang du er tom kan du putte i USB-ledningen. Trenger ingen pause, den fungerer like bra med ledning som ei vanlig spillmus og lader med en gang.

 

Siden batteriet er et vanlig oppladbart AA, så kan du også ha et ekstra liggende som du putter i med en gang hvis du ønsker trådløs hele tiden.

Lenke til kommentar

Dette er rett og slett den beste spillmusa jeg noen gang har prøvd. Den har likevel svakheter som kronglete programvare og ikke optimale glideegenskaper. Den kan også kun brukes av høyrehendte og du bør ha ganske store hender for å kunne takle den.

 

Skal det ikke stå: "Den kan også kun brukes av venstrehendte"? Eller er jeg på bærtur no ?

 

Uansett, god artikkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...