Gå til innhold

Sniktitt: The Witcher 2: Assassins of Kings (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropo PC så oser det Konsoll av den grafikken der så tror nok ikke du trenger den råeste pcen får å dra det, for trolig er også dette først og fremst laget til Konsoll og konvertert over til PC med minimum av grafikk valg. Bare å håpe at de i alle fall har med en bedre Draw distance til PC versjonen.

 

– Akkurat nå satser vi bare på PC. Vi hadde elsket å utvikle for konsoll, men for øyeblikket må vi konsentrere oss om PC-versjonen, avslutter Ziemak.

:rolleyes:

Lenke til kommentar

Gleder meg stort. Kampsystemet høres ikke akkurat fantastisk ut, men nå spilte jeg aldri TW for kampene heller.

Hyggelig at de fortsatt er blant de få utviklere som satser på PC selv om et slikt spill også burde komme på konsoller en gang. Så lenge PC versjonen blir gjort ferdig først så kan de godt portere det til konsoller for min del.

Visste faktisk ikke at man kan ta med lagret spill fra originalen. Da håper jeg virkelig en del av de store valgene fra TW blir anerkjent.

Lenke til kommentar

De sa i presentasjonen at combat omtrent var i "placeholder" stadiet og at her kunne mye skje. Om de ender opp med et bra produkt gjenstår å se, men den blir forhåpentligvis bedre enn det som ble vist. Videre så bør det kanskje poengteres at den sekvensen med den barmfagre damen, var en

 

 

alternativ gjennomspilling av questen for å komme seg ut av borgen, som kom dersom du faktisk drepte den kongelige fyren noen timer tidligere

 

 

Med mindre jeg misforsto videoene jeg så av presentasjonen.

 

Uansett blir dette et gigantisk høydepunkt for min del.

Lenke til kommentar

Må man ha spilt Witcher 1 for å få mer ut av historien, eller er alt nytt?

Man kan importere lagringsfil fra TW1 for å få med valg gjort der i TW2, og du vil nok kjenne igjen figurer, hendelser og annet, men det er ett nytt, selvstendig spill, så jeg tror ikke det skal være nødvendig å ha spilt eneren før. Selv om det bør anbefales, for det er ett gøy spill.

Lenke til kommentar

Glemte også å spørre, husker fra en developer diary til dette spillet, så ble det fortalt at man skal kunne kombinere de forskjellige "stances" i kamp, istendefor måtte stoppe og skifte midt i kampens hete.

 

Noen som kan bekrefte det?

Ja. Mener jeg hadde en fin kilde på det også, men klarer ikke finne den i farten. At man vil ha kombinasjoner med fast og strong attacks samt med Signs anser jeg som sikkert. Combat så bedre ut på en tidligere gameplaydemonstrasjon, der Geralt sloss mot flere samtidig. Så mer fritt, dynamisk og stilig ut. Så jeg er ikke bekymret for combat (det var ikke det de mest fokuserte på på denne demonstrasjonen), mer at historien (som var briljant i det første spillet, såfremt man holder ut helt til slutt) ikke kommer til å nå helt opp. Ikke så altfor lenge til vi finner det ut, heldigvis.

 

Her er et ganske så ferskt intervju med en level designer, mest om nonlinearity-fremgangsmåten deres, men også et par ord om combat. Her blir det i det minste bekreftet at combat ikke er et rendyrket actionspill-opplegg.

http://www.gametrailers.com/video/gc-10-the-witcher/703980

Lenke til kommentar
Sverdkampene krever ikke den samme rytmen som i originalen. Uten at vi har testet det selv, virket det i hvert fall som om det bare er å trykke vilt når du skal hakke opp fiender.

 

Jeg har sett deler av denne demonstrasjonen du snakker om og nå skal det nevnes at utviklerne presiserer at kampsystemet ikke er ferdig utviklet.

Lenke til kommentar

Grafikken ser meget bra ut. Håper derimot at kampsystemet blir mer som i eneren og ikke fullstendig buttonsmashing. Med mindre de bringer inn noe nytt.

 

Som en fotnote til møtet med den kongelige kvinnen kan det for øvrig nevnes at pikselbrystene har tatt seg voldsomt opp i oppfølgeren. Jeg kunne formelig høre blodet suse nedover mot stolene hos mine journalistkolleger rundt meg da vi møtte denne damen.

:lol:

Lenke til kommentar

*sikle*

 

JEG. MÅ. HA. DETTE. SPILLET! :love:

 

Elsket eneren som momentant seilte opp som et av mine All time-favorittspill. Og ut fra det som sies i sniktitten virker det som CDProject har unngått de verste oppfølgersykdommene. Skal vi for en gangs skyld få se en oppfølger som forbedrer svakhetene fra første spill, og bare det? Det er lov å håpe. Jeg skal uansett ha dette spille på releasedagen, og aller helst før. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...