Gå til innhold

Team 17 blir digital utgiver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Handla meg Reloaded her om dagen. Enig at det er veldig likt Armageddon.

 

Savner litt at verdenene er større og at man kan ha flere mark. Iallfall muligheten til det. Mye av moroa før var å "bygge baser", leke med girders osv. Nå om man spiller 3-4 stk så begynner jo halvparten av worms'a i ei klynge fordi verdene er så små..

 

Men men, moro er det jo :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke iveren rundt utgivelsen av worms reloaded, og ikke minst "nyheten" at Team17 skal konse på digital distribusjon. For det første er hypen rundt worms reloaded å sammenligne med om Sid Meyer skulle kunngjøre nå at "hey folkens, vi skal gi ut Civilzation II, igjen, løp og kjøp!" For det andre, har Team 17 gitt ut noe som helst ikkedigitalt de siste 10 årene ? Mulig jeg har gått glipp av noe her, kanskje worms 3d for 8 år siden eller noe sånt. Rett meg gjerne.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke iveren rundt utgivelsen av worms reloaded, og ikke minst "nyheten" at Team17 skal konse på digital distribusjon. For det første er hypen rundt worms reloaded å sammenligne med om Sid Meyer skulle kunngjøre nå at "hey folkens, vi skal gi ut Civilzation II, igjen, løp og kjøp!"...

Jeg hadde lett kjøpt det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...